Goed product

Goed product, snelle en prettige aankoop. Informatie over verzending ook netjes.

xxxxx

top

Goede leveringen

Goede communicatie bij eventuele vertraging. Schappelijke prijzen.

Duidelijke site en snel geleverd!

Super ervaring! 20.50uur besteld volgende dag in huis en de prijs is ook nog eens goed!

Goede prijs en snel geleverd

Wederom prima.

Alles prima verzorgd en de volgende dag al geleverd!

Goeie service in de winkel, en online

Perfect geholpen met advies in de winkel in Ridderkerk. Hierna nog een bestelling online gedaan en ook dit was snel en simpel. 's avonds besteld, volgende ochtend geleverd

Prima geholpen en de bestelling was compleet en goed. Zoals je verwacht.

Levering was op tijd. Goed verpakt. Helder gecommuniceerd. Wat je verwacht van een bedrijf. Keuze kleur zat er niet bij maar hierdoor kon je eigen kleur kiezen. Ik had een mengkleur nodig. Dan kan er weinig fout gaan. Bij meerdere kleuren zou ik wel even bellen.

dikke prima

snelle bezorging en zeker voor herhaling vatbaar

Snelle verzending

Goede ervaring, snelle verzending. Goed verpakt. Alleen jammer dat er geen houten roer staafjes worden meegeleverd bij de verflak. Dit had ik wel gevraagd.

Snelle levering super!!!!!!

Snelle levering en super service.

goede service!

Toen er niet meteen kon worden geleverd wat was besteld is er goed meegedacht over een alternatief. Deze was de volgende dag geleverd. Top!

Slechte bezorg info

Het zou einde van de week komen maar 1 week later beetje vreemd

super

snelle levering, goed verpakt, duidelijke communicatie!!

Snelle levering & uitstekende klantenservice!

Helaas bleek een artikel niet op voorraad te zijn, nadat wij hadden besteld. Ondanks dat dit jammer was, gezien wij in eerste instantie de bestelling specifiek om dit artikel hadden geplaatst, zorgde de medewerker van Decoprof dat de afhandeling hiervan soepel verliep. De overige artikelen van onze bestelling werden netjes de volgende dag geleverd en zowel de creditfactuur, als de creditering van het artikel hadden dezelfde dag nog binnen.

Correct, gemakkelijk en snel

...meer moet dat niet zijn, toch? De website werkt echt uitstekend om kleuren te laten mengen ;-)

Duidelijke site!!!

Decoprof komt heel duidelijk en correct over!! Voor eerste keer besteld bij Decoprof......ZE DOEN WAT ZE BELOVEN...UITSTEKEND!! Met vriendelijke groet.

Hele snelle levering. Prima verpakt. Ben zeer tevreden.

Snel en goede prijs

Niet alles werd tegelijk geleverd, niet op voorraad.

Niet alles was op voorraad, dus kreeg het ook niet tegelijk binnen.

De verzending is niet zoals de website beloofd

Verf besteld op vrijdag voor 19:00. Deze zou de volgende dag bezorgd worden, maar was nog niet aangeboden bij de bezorgdienst. Verf is pas na 4 dagen bezorgd.

werkt goed en snel

Vlekken goed behandelbaar

Decoprof voldoet aan mijn positieve verwachtingen.

Bestelling, transport en levering verliepen correct en probleemloos.

Super!!!

Voor de tweede keer wat besteld en de volgende dag weer thuisbezorgd!!! Toppie geregeld.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes