Goed en snel

Goed en snel

SNELLE, JUISTE LEVERING

Zoals een levering hoort te zijn: prima.

Prima kwaliteit

Perfect ingepakt, en binnen 1 dag in huis.

Prima, niks op aan te merken

Zeer snelle en goede levering

Zeer snelle en goede levering !!

Snel en goed en een breed assortiment

Snel en goed en een breed assortiment

Meedenken en goed geregeld

Goede service en snelle terugkoppeling.

Gewoon goed!

OP tijd en netjes verpakt geleverd

Scherpste prijs en snelle levering!

De verf die ik zocht bleek bij Decoprof het scherpst geprijsd te zijn. Na bestelling zeer snel geleverd, dus beter kan niet!

Snelle levering en keurig op tijd, maar helaas!!

Helaas heb ik de verkeerde verf/beits ontvangen. Heb naar mijn beste weten Sikkens Cetol plus transparant kleur besteld, maar heb ontvangen transparant/kleurloos?? Heb inmiddels via de mail gereageerd.

Overzichtelijke webshop en snelle levering

Ervaring van een amateur De webshop is overzichtelijk opgebouwd, heeft prima uitleg bij producten, perfect betaalsysteem met e-mail bevestiging na bestelling. Ik vond hier de juiste kleur lak en potgrootte, waarvoor ik in mijn woonplaats misgreep bij de bouwmarkt en een verfspeciaalzaak. Verf, kwast, roller en verfbakjes met inlays besteld en gelijk de volgende dag geleverd. En... incl. verzendkosten nog goedkoper dan in de winkel!

Snelle levering maar teveel verpakkingsmateriaal

Het betrekkelijk kleine, plastic en niet breekbare, artikel was ingepakt in een veel te grote doos met heel veel plastic bescherming. Dat laatste was zeker niet nodig voor dit product. Teveel verbruik van papier en plastic.

Ondanks dat een product achteraf na bestelling toch niet in voorraad bleek, hebben ze dit snel en goed opgelost door het aanbieden van een alternatief. Ook dat is goede service.

Snelle levering tegen goede prijs. Er was een kleurprobleem. Dit is zeer snel en heel goed opgelost.

Superfijn

Snelle levering goed verpakte super goed

makkelijke website en snelle levering

makkelijke website en snelle levering

zeer goed

bestelling snel en goed verzorgd uitgevoerd

simpel bestellen en snelle levering

zeer goede levering

perfect

Makkelijk besteld en snel af kunnen halen

Top! Zeer zeker aan te bevelen.

Top snel geleverd

Dirk Dronkersweg 17