Levering correct, alle verf niet goed op kleur

Doordat ik de verf direct nodig had zelf nog op kleur moeten maken erg jammer.

Maandag besteld, dinsdag in huis

Eerste ervaring zee tevreden

Voor herhaling vatbaar

Bedankt voor de supersnelle levering

Ik vind de snelle levering fantastisch

Zeer snel

Snelle bestelling goede prijs

Super snelle levering

Super snelle levering Keurig verpakt

Fijn geholpen.

Snelle levering, value for money

Snelle levering voor goede prijs. Jammer dat 1 blik flink ingedeukt was.

Ik vind en ontvang al jaren wat ik zoek bij Decoprof en desgevraagd met een goed advies. advies.

Scherpe prijs, goede website, snel geleverd, netjes verpakt.

Scherpe prijs, goede website, snel geleverd, netjes verpakt.

Er is een item (kwast) niet geleverd. Niet handig als je op zindag wil schilderen.

Het was jammer dat er eenkwast te weunig werd geleverd. Ook had ik graag een grotere veroakking vehad maar kon die op de wat rommelige site niet vinden

Super snel geleverd.

Bestelling snel geleverd en klantenservice was Vriendelijk, jammer dat er twee kwasten tekort in het pakket zaten, (waren wel gecontroleerd en afgevinkt stond op de pakbon maar waren niet geleverd) Maar na een belletje snel nageleverd dank u

Goede en snelle service

Bijna Helle maal af

Goede prijs en lekker snelle lever tijd goed verpakt en jammer dat ik nu voor roei houtjes niets gaan halen bij de winkel

Alles is snel geleverd. Een aandachtspunt is het verpakken, dit is niet voldoende, verfblikken erg beschadigd, 1 blik was dusdanig beschadigd dat de deksel open stond, kan ik ook niet meer goed afsluiten.

Voor wat betreft de producten die in voorraad zijn er geen opmerkingen voor wat betreft duidelijkheid, verpakking en levering Het is echter te betreuren dat er bij het plaatsen van een bestelling nooit wordt vermeld of alles voorradig is

Voor herhaling vatbaar

Prima producten voor een scherpe prijs

Goed en snel

Goed en snel

Goede service en supersnel

Super service voor een goede prijs

3 verfbussen van Hermadix wit besteld. Deze trappenlak droogt supersnel (50 min) en trekt mooi op. Duidelijke website, gemakkelijk besteld, betaald en de volgende dag al in huis. Toppertjes!!!

Oké

top kwaliteit verf en snel geleverd.

top kwaliteit verf voor een redelijke prijs. Op de overzichtelijke site heb ik op mijn gemak mijn favoriete verf kunnen uitkiezen in de gewenste kleuren. Regelmatig werd ik via mails op de hoogte gehouden van de status van de bestelling / verzending. Ik heb de spullen donderdagmiddag besteld en had alles vrijdagochtend thuis.

De belofte op werkdagen voor 21:00 besteld, vandaag verzonden Is onzin

Niet blij, de bestelde artikelen hebben we snel nodig. vanwege de snelle levering bestelde we via deze webshop. Om 8u in de avond krijgen we pas bericht dat de artikelen uitverkocht zijn en waarschijnlijk in de loop van volgende week binnen komen! Iedereen die klust weet hoe vervelend het is als je niet door kunt omdat je uiteindelijk toch moet wachten op bestellingen. Hadden we dit eerder op de dag geweten dan hadden we nog actie kunnen nemen. Bestelling heb ik geannuleerd.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes