prijs kwalitiet goed, snel geleverd volgens afspraak.

Goede snelle service

Het bestelde product is zeer snel afgeleverd aan huis waardoor er zeer snel kon verder gewerkt worden waarvoor dank . Topservice !

Snel en efficiënt

Het bestelproces is duidelijk en er gekozen voor een goede bezorgdienst die zijn bezorgafspraken nakomt

Uitstekende service !!

Snelle levering !!

Snelle keurig netten verpakten levering van de producten!

De goedkoopste, snelle levering, zeer duidelijke website

Snelle service, makkelijk bestellen, goede prijs

Op de site is het makkelijk zoeken en kleurencode ingeven. Handige indeling op soorten artikelen en scherpe prijzen.

Super snelle levering

Vandaag besteld morgen in huis, dit maak Decoprof waar.

Super tevreden & top service

In eerste instantie was de gekozen verf op vanwege leveringsproblemen bij de leverancier. De medewerker aan de telefoon zocht samen met mij naar een alternatief van dezelfde prijs/kwaliteit en belde zelfs een aangesloten bedrijf om te vragen of daar de verf nog op voorraad was. Binnen zeer korte tijd kreeg ik alsnog de verf thuisgestuurd. Ik ben super blij met deze service!

snel, duidelijke site en afterpay

Duidelijke site en vooral ook normale prijzen en snelle levering

Na 3 dagen nog geen levering

Ik heb verf besteld. Mededeling bij stand bezorging is na 3 dagen dat "door drukte vertraging is ontstaan". Ik vermoed dat de blik verf tijdens de afhandeling is gevallen en is opengesprongen en de bezorging een nieuwe moet regelen. Ben benieuwd hoelang de bezorging nog duurt. Mijn planning wordt behoorlijk verstoord.

prima snelle levering

prima snelle levering

Zeer snel perfect verpakt geleverd

Niets op aan te merken

perfect

een goede prijs en snel geleverd voor herhaling vatbaar

correct en zeer snel

΅s avonds om ca 20.30 besteld, volgende dag ca 14.30 ontvangen via Post.nl : prima samenwerking!

Gewoon goed en op tijd!

En mooie prijzen.

Snelle levering.! Vandaag al, ondanks dat het nog wat koud was, begonnen met lakken op de boot. Eerste indruk is dat dat hele fijne verf is, die goed vloeit.

Goed geprijsd en heeel snel geleverd!

Goed geprijsd en heeel snel geleverd!

Snelle service en overzichtelijke website

Ik had snel een blik verf en wat kwasten nodig en via google uw website gevonden. Bedankt voor de nette en snelle levering.

Goed geregeld en snel binnen.

Mooie verf binnen gekregen. Besteld en de volgende dag al binnen.

Snelle levering!

Keurig op tijd en netjes verpakt , compleet geleverd .

Zeer tevreden over dit bedrijf !

Uitstekend!

Zeer snelle levering en prijs is voordelig. Ook een goede beschrijving vd aangekochte goederen online.

Fijne website, fijne prijzen

Ik kon een product niet bestellen, was niet meer leverbaar. Telefoontje naar de klantenservice en opgelost. Ik kon het nieuwe product zonder problemen bestellen en snel geleverd.

Snel en service gericht

Ongelofelijk dat ik na 20:00uur nog antwoord kreeg op mijn aanvraag. Het team deed z’n uiterste best om mijn probleem op te lossen. Ook goed verpakt verstuurd. Niets dan lof!

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes