Snelle levering en goedkoop

Goede snelle service

Perfecte en zeer snelle service!

In de late namiddag besteld, de volgende dag in de voormiddag geleverd!

Top levering! Goed en snel

Snel en goedkoop.

Aanrader !

Ruime keuze, scherpe prijzen en uitstekende service : na bestelling, de dag erna geleverd.

Vlotte bezorging.

Goede kwaliteit / prijs verhouding. Heel goede / stevige verpakking.

Perfecte en betrouwbaar afgehandeld en ook blij met de levering van post Nl die stipt zijn en hun klanten goed informeren ivm levering.

Vriendelijk aan de telefoon, doen wat beloofd is. Kom zeker terug, dank!

Snelle levering dat gewoon super

Goede en snelle levering

Kleurenstalen komen overeen met onze verwachtingen en geven een mooie kleurencombinatie. Bedankt nogmaals voor de nette en snelle levering.

Snelle levering en goede prijs.

Zoals aangegeven. Voor 9:00 besteld dezelfde avond verstuurd. Superfijn als je tekort kom en je de volgende dag door moet.

bezorging snel

blik verf open gegaan tijdens transport post nl heeft pakket retour gestuurd wacht op verdere afhandeling . gerard van dijk

Hele vriendelijke en behulpzame klantenservice bij het uitzoeken van producten. Uitgebreid advies zodat ik een goede keuze kon maken. Het is meteen verzonden. We hadden veel (grote) potten verf besteld en ze zijn allemaal perfect en zonder lekken aangekomen doordat het zeer goed was ingepakt. Helaas wel met erg veel plastic, hopelijk is er ooit een andere optie. Ik had bij de bestelling aangegeven dat PostNL het mocht achterlaten bij de voordeur. De winkel heeft daarom een grote sticker bovenop de pakketten geplakt met die tekst, heel erg netjes!

PERFECT GEORGANISEERD BEDRIJF !!!

VANAF BESTELLING TOT DE ZEER SNELLE LEVERING ALLES TOP !!!

Netjes afgehandeld en snel geleverd top

Een aanrader

Super snelle levering. Nu kan ik snel aan de slag. Bedankt hier voor.

Uitstekende

Zeer goede en snelle service en uitstekende producten.

OP VRAGEN SNEL ANTWOORD

Super goed

Hele goede en snelle levering top!

Vandaag besteld is echt morgen bezorgd

Goede service, snelle levering

Ondanks dat een besteld product niet op voorraad was toch snel geleverd en goed overlegd over eventueel ander product.

Snelle levering en goed verzorg en goede contact service.

Het product moeten wij eerst nog gebruiken maar verwachten goede resultaten aangezien de reviews.

Vlot en prijsgunstig

Voor de eerste maal besteld. Goede info over het artikel. Laagste prijs en zeer vlug geleverd. Aanrader !

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes