Prijs kwaliteit

De spullen die ik wilde voor de prettigste prijs en dan ook nog thuisbezorgd en dat snel en nauwkeurig

Snelle lecering

Mooi op tijd geleverd

Gewoon perfect verlopen

Alles verlopen zoals telefonisch afgesproken, men kan er ook terecht voor dringende levering.

Snelle verzending, goed product

Snelle verzending, goed product voor een goede prijs

Vorige keer via een andere website besteld en ik moet 8 dagen wachten op levering, een keer nooit weer! Hier binnen 24 uur bezorgd, daar wordt een mens blij van. Ook zeer goed verpakt !

Zeer goede afhandeling

Makkelijke site om een bestelling te plaatsen.

Tot nu toe goed.

Heb het pakket nog niet ontvangen. Want de post heeft vertraging. Dus weet nog niet hoe het eruit ziet en hoe de kwaliteit is. Maar tot nu toe ben ik zeker tevreden.

Snelle levering goed product.

Supersnelle levering, goede prijs en top verf

Verf en primer op kleur gemengd. Vrijdagmiddag besteld en zaterdag geleverd. Decoprof ga zo door.

beschadigd blik en andere variant dan besteld

Kwam een dag te laat, dat werd keurig gemeld maar was wel jammer omdat ik had willen beginnen de volgende dag en speciaal gelet had op verzend termijn. Verder was blik verf anders dan op plaatje webshop en helemaal ingedeukt. Rest v bestelling was in orde. Prijzen netjes.

Snelle levering en goed verpakt.

Bestelde verf werd de volgende dag volgens afspraak netjes bezorgd.

Vlotte transactie, had snellere levering verwacht.

Ik had besteld rond 15h en dacht dat het die vrijdag nog verzonden zou worden maar dat was niet zo. Helaas, maar voor de rest alles ok.

Makkelijk bestellen, snel en goed geleverd

Makkelijk shoppen op de site, goede filter en sorteer mogelijkheden. Na bestelling goed en snel geleverd.

Snel

Snelle levering.

De verfpotten waren goed verpakt tegen eventueel lekken en bovendien stond er op de pakbon nog een leuk persoonlijk bericht:" Veel succes met je klus!". En de snelle levering maakte het helemaal af.

Snelle service maar kleur niet hetzelfde

Super aardig mensen en snelle service. Heb een kleur laten mengen die ik al in mijn huis heb. En die valt flink lichter uit. Dus over de kleur niet tevreden helaas.

Snelle levering en goede prijs

Ook goed verpakt

Snelle verzending

Super snel verzonden, volgende dag gelijk in huis. Enige verbeterpunt is dat de omschrijving van de producten soms wat summier is. En de foto's niet verder uitvergroot kunnen worden. Voor de foto's is het misschien beter om niet vanaf de mobiel te bestellen maar vanaf de vaste pc/ laptop.

Zeer snelle levering voor prima prijs. Bestel hier graag weer.

Perfect!

Verf zoeken en bestellen gaat erg gemakkelijk, website is erg duidelijk. Verzending is ook snel en je wordt goed geïnformeerd.

Super: - Makkelijk bestellen - Goedkoop - Snel geleverd

Snelle levering, goed verpakt, persoonlijke text

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes