top service

goed op tijd geleverd

gewoon prima

goede ervaring en snelle levering.....en goedkoper dan in de verfwinkel

Topservice

Goede communicatie en zeer snel geleverd !!

Perfecte levering, vriendelijke communicatie

Alleen maar positieve ervaringen: snelle levering en super vriendelijke communicatie

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Top service! Duidelijke updates over de bestelling in de mailtjes en super snel geleverd!

Makkelijk bestellen en bezorgen

Prima service. Gemakkelijke levering.

Goede service, levering en producten.

Ik had een aantal producten besteld. Kreeg netjes een mail dat 1 van de producten niet op voorraad was en of ik wilde wachten tot het binnen kwam, zo niet kon ik mijn order annuleren. Voordat ik kon reageren kreeg ik de volgende dag een mail dat mijn bestelling verzonden was. Ging er vanuit dat het ging om de overige producten die ik had besteld, maar ook het product was inmiddels alweer binnen gekomen en meegestuurd. Top service.

Snel geleverd.

Zeer snel en zorgvuldig geleverd !

Snelle levering , goede website en korting voor een volgende bestelling , top gedaan !

Top ervaring

Geweldig! savonds besteld volgende dag in huis

Snelle en goede levering

Fijne webshop snelle en juiste levering en niet te duur

Snelle levering en goede producten.

Goed en duidelijk

Correcte levering en duidelijk wat orders en levering betreft. Alleen vind het gebruik van internet adressen storend werken.

Goede producten en uitstekende klantenservice

Ik had diverse materialen (verf, kwasten enz.) besteld bij Decoprof en was zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Er was echter een misverstand met de kleur van 1 van de blikken verf. Dit is op een zeer klantvriendelijke wijze opgelost en dát maakt dat ik de volgende keer zeker weer bij Decoverf zal bestellen, want verf kan je overal kopen, maar het is fijn om te weten dat áls er iets is de klantenservice goed bereikbaar en oplossingsgericht is.

verkeerde verf, maar zeer coulant opgelost.

flink balen. 109 euro weggegooid. Had verf besteld en in mijn veronderstelling rolbare verf. Rollertjes erbij, kwam binnen en gelijk los. Enthousiast als ik was, bleek de verf niet te pakken. Frustratie kwam, maar het bleek spray te zijn. Een verfspuit aanschaffen, volgende dag de spuit opgehaald en los, Nou dat wou niet, verf verstopte de machine. Flink balen, toch bleek ik dus fout besteld te hebben. Gelukkig hebben ze van DecoProf contact opgenomen, zeer goede uitleg gekregen van Tim. Watvoor machine eigenlijk voor de spuitverf nodig is (voor een particulier niet te doen). Ook echt een prettig gesprek en ontzettend veel begrip van beide kanten. Wij krijgen nog een litertje toegestuurd van de juiste verf in de juiste kleur en ik vind dat mega tof dat zij zo warm met de klanten omgaan. In de toekomst bel ik evt. eerst vooraf voor advies want wil je eerlijk advies dan ben je bij DecoProf aan het juiste adres. Bedankt DecoProf.

Al mijn bestellingen goed verpakt en snel verzonden. zeer aan te bevelen

Snelle levering en je werd goed op de hoogte gehouden over wanneer pakket bezorgt werd

snelle levering , goede prijs

Goede service, goed meegedacht en geluisterd

Goede service. Goed geluisterd

Overzichtelijk op de site

Goed en snel top

Best.

Best.

Goed geregeld en snel bezorgd!

Had een bestelling geplaatst net voor 21:00.. volgende ochtend netjes bezorgd! Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen :)

Erg goede verf

Naar verwachting goede verf.

Snelle levering van een goed kwaliteits product.

Helemaal top.

Snelle levering. En niet te duur.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes