Correct

het juiste product snel geleverd aan een heel competitieve prijs wat kan een mens nog meer wensen

Snelle levering en uitstekend verpakt!

Persoonlijk was ik wat sceptisch om gemengde verf via internet te bestellen. Hoe komt het aan en gaat het blik niet per ongeluk open? Maar de blikken waren zeer goed verpakt en met extra folie dichtgemaakt. Dik bubbelplastic en een stevige kartonnen doos eromheen zorgde voor een perfecte aflevering. Zeer professioneel!

Goed geregeld.

Extra prettig was het dat ik mijn eigen bezorgdag en bezorgtijd kon kiezen.,

poss

poss

Matig

Ik heb 2 keer dezelfde pot besteld. Maar er zit kleurverschil tussen de potten. Hierdoor heb ik veel extra werkzaamheden moeten verrichten.

Supersnelle levering Netjes verpakt.

Goed en super snel.

Snelle levering , goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle reactie en levering !

Bestelde verf/latex was niet meer voorradig , er werd meteen op ingespeeld en andere opgestuurd (na overleg) .

snel de juiste verf geleverd

Tijdig de verf geleverd in de goede kleur.

Een aanrader.

Snelle Levering, de Sikkens Alpha Rezisto Easy Clean Mat is een echte aanrader. Helaas de bestelde Progold Verfrooster Middel 23 x 26 cm (3588890246-0001) is niet geleverd.

supersnelle levering, keurig verpakt

Keurig verpakt ontving ik binnen een dag mijn bestelling en producten waren volledig naar wens.

Makkelijk bestellen voor de beste prijs met kwalitatieve klantenservice

Heb via deze webshop de perfecte verf gevonden aan de beste prijs. Nadat een artikel niet op voorrad was heb ik een mooi alternatief aangeraden gekregen via de klantenservice. Beide keren was de levering netjes op tijd en op te volgen via tracking. Aanrader

Uitstekende eerste ervaring

Toegankelijke website. Ruime keus. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering, voldoende communicatie.

Dekte alleen niet in een keer.

Prima verzorgd

Gister besteld, vandaag in huis. Goed verpakt.

Goede service.

Snelle levering.

Zeer tevreden over de vlotte bestel procedure, de vlotte levering en de zeer voordelige prijs.

zeer goed

product prima verpakt snelle levering

Prima, op de hoogte gehouden per mail en snelle levering alsmede goed verpakt.

Zeer snelle en juiste levering

Snelle service en kealiteit

Mooi ingepakt

SNELLE SERVICE GOEDE WEBSITE

Bestelling geplaatst Snelle Levering Makkelijke Betalings mogelijkheid Goede Website

Snelle levering goed en degelijk verpakt.

snelle levering netjes verpakt

Dirk Dronkersweg 17