Snelle levering, mooie website

Duidelijke website, veel informatie, snelle levering Ander tape geleverd dan besteld

Niet geinformeerd over vertraagde levering

Ik moest zelf drie dagen na bestelling informeren waar mijn bestelde verf bleef. Heb hierover een mail gestuurd en ben de volgende dag teruggebeld. Men was vergeten mij te informeren over vertraging in de levering en bood hiervoor excuses aan. Een ander merk verf is mij aanboden en werd de volgende dag bezorgd.

Alles perfect geregeld. Snelle bezorging.

Oke

Alles perfect verlopen

Keurig

Snel en keurig geholpen

Klus vertraagd

Toen ik mijn order plaatste en betaald had, kreeg ik meteen een bericht terug dat de door mij gewenste verf niet leverbaar was. Dit stond niet op de site vermeld. Na een kleine week zelf contact gezocht hoe het met mijn bestelling stond.Toen werd me een alternatief geboden, deze werd snel geleverd, maar mijn klus is wel onnodig vertraagd.

Snel geleverd en goede prijs

Opvallend snelle levering en een mooie prijs

Topservice voor een uitstekende prijs

Er was een kleine onduidelijkheid ontstaan van mijn zijde maar dit is goed en snel opgelost door Decoprof. Telefonisch contact hierover gehad en je wordt uitstekend geholpen zonder dat je in een wachtrij komt. Zal het iedereen aanraden.

Prima.

Correcte behandeling ,snelle levering

Correcte levering

Blikken met verf snel geleverd en ervoor gezorgd dat deze lekdicht verpakt waren. Top.

Prima service en snelheid.

Makkelijk en snel geleverd

Overzichtelijke site, en snel geleverd. Dus top!!

Ben zeer tevreden over de service en verzending van de producten.

Zie hier boven

Duidelijke informatie

Goede informatie, snelle verzending, prima ingepakt

Goede snelle levering

Goed geregeld

Prima geregeld, goede correspondentie

100%

Goede prijs snelle bezorging

Prima. Snelle levering.

Snelle levering en niet duur. Waardoor ik snel verder kon.

erg tevreden

Mijn bestelling had ik eind van de dag gedaan en ontving netjes bericht dat de bestelling de volgende dag zou worden geleverd. Alles zat netjes verpakt ik zal er zeker nog is bestellen.

zeer snelle levering

product wordt zeer snel geleverd

Prima ervaring

Het was fijn alle decors te doorlopen. Prachtige impressies van toepassingsmogelijkheden.

Snel bestellen en snel en verzorgt geleverd.

Alles is perfect: de producten, site, service, communicatie, leveringstijden, verpakking, feedback. Beter kan niet. Bedankt

Goed, snel, betrouwbaar

Goed, snel, betrouwbaar