Geel goed!

Alles netjes “lek” vrij verpakt !! En snel geleverd !!

Alles netjes “lek” vrij verpakt !! En snel geleverd !!

Product snel geleverd

Prima ervaring

Op tijd geleverd en de producten waren heel goed verpakt

Product besteld, volgende dag in huis .

Vlotte en correcte levering

snelle en correcte levering

top!

Goed verpakt en snel geleverd!

De emmer met verf was goed, stevig verpakt en de volgende dag al in huis.

uitstekende service

zeer snelle levering

Snel geleverd en prima kwaliteit

Goed telefonisch contact gehad over de levering ivm halen/brengen service aanpassing

Prima, snel geleverd!

Tevreden!

Netjes geregeld

Het door mij bestelde product bleek niet op voorraad te zijn. Toch kregen ze het voor elkaar om binnen een week te leveren

Goede snelle service

Snelle service en deskundig personeel

snelle service, ruime keuze

Ik ben colourwash aan het voorbereiden en heb daarvoor verschillende testkleuren nodig. Ik kan de kleuren makkelijk in een testpotje bestellen en de levering is snel.

Top service en binnen 1 dag bezorgd!

Top service en binnen 1 dag bezorgd!

Na een nare ervaring.Samen naar een oplossing gezocht.

Nadat ik geen bericht had ontvangen dat mijn bestelling was aangekomen/ een mail.gestuurd. .wat slordig van ons werd gezegd. Kan gebeuren dacht ik... .. Het blik verf is een week later aangekomen. Helaas is het niet de juiste RAL kleur. Nu moet ik wachten tot iemand de verf tot de juiste RAL kleur gaat mengen. Wat een nare ervaring met decoprof. Direct de dag erna opgebeld door decoprof en na een huisbezoek is door 4 ogen vastgesteld dat de mengkleur inderdaad niet juist was. Hierna heb ik het blik meegegeven voor nader onderzoek in het bedrijf. Weer een dag later is mij een nieuwe blik verf opgestuurd met hopelijk de juiste RAL kleur. Groot compliment voor het door tastend optreden en oplossend vermogen. Dat geeft vertrouwen. Dit komt te voet en gaat te paard. In dit geval ben ik tevreden.

Ik ben blij met de snelle levering

Mooie kleur met gewenste resultaat!

Snelle levering en lekker voordelig!

Voor het eerst online een mengverf moeten bestellen ipv in de winkel kopen, ik vond het even spannend. Een kleurcode intypen en een kleur zien op je computerscherm die er even anders uitziet dan op de kleurwaaier... Maar het was de juiste kleur, een stuk goedkoper dan elders en het was de volgende dag al bezorgd, super!

Zeer tevreden over het artikel en de levering

Goede afhandeling

Prima afhandeling

Snel bezorgd

Snel te bestellen en super snel bezorgd@ Top!

Bewezen kwaliteit tegen zeer gunstige prijs.

Voor mij zijn er maar 2 goede merken verf, Sikkens (Robbol) voor buiten en Sigma (Nova) voor binnen. Zeer gunstige prijzen, en super snelle levering.

Zeer snelle en correcte levering !

Zeer tevreden.

Sneller leveren onmogelijk