Goede ervaring,en snelle levering

Eerste keer hier wat besteld. Producten kloppen volgens website. Goede prijs en snelle levering. Zeker een aanrader.

Perfect. Snelle levering.

Snelle levering. Alles in orde. .

snelle correcte levering

goede site; daarna snelle correcte levering

Duidelijk bij kleurkeuze

De website is duidelijker dan andere als je lastige kleurcodes wilt bestellen die je niet in Ral hebt. (Flexa bijvoorbeeld, op andere sites gaat dit mis) Bestelling zoals verwacht, goede ervaring.

Helaas uitverkocht maar soortvan opgelost

Het syteem staat niet gekoppeld aan het magazijn, dat zorgde ervoor dat onze verf opeens niet leverbaar was. Had ik dit vantevoren geweten had ik natuurlijk ergens anders besteld, maar de communicatie hierover ging verder goed en netjes afgehandeld. De voorstrijk werd wel dezelfde dag nog verzonden en was mooi op tijd aanwezig. Dus in het vervolg: Moet je iets echt HEEL nodig hebben, bel even om te vragen of het er is want de website zegt vrolijk dat het bestelbaar is terwijl dit misschien niet het geval is.

Duidelijke site, mooie prijzen en snel geleverd.

Ben zeer tevreden.

Snelle levering en goede communicatie.

alles volgens afspraak en waar naar geld.

Goed georganiseerd

Snelle levering!

Makkelijk om te bestellen, snel geleverd!

'n Heel overzichtelijke website met 'n goede zoekfunctie. Communicatie m.b.t de bestelling geplaatst is, is zeer informatief, en de bestelling was zeer snel geleverd.

alles netjes en snel geregeld

goede verf, fijne kwasten, snel en netjes bezorgd

Ik had heel snel verf nodig en besteld bij jullie . Binnen 48 uur heb is mijn verf bezorg super blij ermee

Snel en up to date

Geen vertragingen, geen "sorry, niet of later leverbaar".Eigenlijk gewoon helemaal top! En dat in deze gekke tijd. Complimenten :)

Super!!!

Precies en snel geleverd. Dikke prima!

Top service!

Bedankt voor de snelle persoonlijke service. Super!

snel geleverd

prettig gesorteerd en snel geleverd

Scherpe prijs.

Snel en goef

inderdaad uitstekend!

De medewerker verleende goede service door een ander artikel aan te bieden omdat het bestelde artikel er niet was.Was zeer voorkomend en vriendelijk werkelijk een 10.

Kwalitatief goede en betaalbare artikelen

Veel keuze uit kwaliteitsproducten. Goede omschrijving. Al met al prima site, snelle levering.

Snel bezorgd

Was echt de volgende dag bezorgd

Alle prima verlopen

Voor de eerste keer (en zeker niet de laatste keer) iets besteld , prima verlopen , juiste bestelling etc. etc. op tijd binnen vr.gr.

Belofte maakt geen schuld

Stuurde 2’ na bestelling vraag om Facturatie / verzend adres juist te zetten Kreeg mail dat het in orde was maar het was niet zo Mail om te laten weten dat het niet in orde is bleef zonder antwoord

uitstekend

Fijne website, snelle levering, goede verf.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes