uitstekend

Fijne website, snelle levering, goede verf.

Prima en snelle bezorging,

na bestelling direct een mailtje met bevestiging dat het product op dat moment niet aanwezig was maar dat het snel geleverd zou worden. Indien wij er niet mee accoord gingen konden wij annuleren en het geld worden terug gestort . Na 2 dagen een mail de bestelling was onderweg zeer bedankt.

Dik in orde

Verf Ral 9010 besteld, netjes ontvangen, goede prijs, aanrader

Snel

De levering was heel snel.

Makkelijk bestellen en de volgende dag al in huis

Verf was de volgende morgen al in huis. Sneller dan bestellen bij de Gamma en maar afwachten wanneer je het kan komen halen. Decoprof was nog goedkoper ook.

Top kwaliteit Service en snelle levering

snel geregeld.

Makkelijke site, snel bezorg en kwaliteit goed

Perfect geholpen

Ik had wat moeite met de bestelling via de website maar werd prima geholpen. Met geduld.

Veel interessante producten

Vind meestal wat je zoekt en een snelle levering.

S'avonds nog even snel besteld en volgende dag al in huis. Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden v.w.b de levering. Keurig en stevig ingepakt. Top allemaal dus.

Als je besteld is het de volgende dag al binnen. Kwaliteit van de verf is ook goed

Goede service en snelle levering

13.00 uur bestelt, de volgende dag om 12.00 verf afgeleverd in zeer goede verpakking.

supersnelle levering

Om 20:00 uur besteld en de volgende morgen in huis. Product is scherp geprijsd.

Snel geregeld en bezorgd!

Het product was snel gevonden en besteld op de site. En het pakketje was er de volgende dag al. Het pakketje was keurig beschermd ingepakt!

prima in orde

goed verpakt

Goede telefonische uitleg en snelle aflevering!

Het was mij nog onduidelijk wat ik nodig had. Gebeld en snel uitleg gekregen. Mocht ik nog meer info nodig hebben, dan kon ik altijd nog een keer bellen. Via internet besteld en goed verpakt snel thuisbezorgd.

Fantastic

Good product wonderful service

Super snelle en hele goede ingepakte levering.

De emmers verf waren met hele goede zorg/bescherming ingepakt! Stond er echt versteld van hoe netjes! om 20:30 besteld en de volgende dag om 13:00 al in huis!

Snelle, keurige levering

Meerdere emmers muurverf besteld. Zeer snel verstuurd en ontvangen. Na ontvangst bleek 1 emmer het transport niet overleefd te hebben, ondanks dat het goed verpakt was. Na contact opgenomen met Decoprof heb ik binnen 1 dag een nieuwe emmer thuis gekregen. Dank voor de service!

Snelle en uitstekend service

Ik heb meerdere keren bij deciprof besteld omdat de levering heel snel is en de prijzen zijn redelijk. Ik heb iets besteld dat ze niet op voorraad hadden en dat ging niet het best. Maar na bellen was alles goed en snel opgelost.

Zeer tevreden.

Besteld en een dag later was het binnen. Goed verpakt.

Pakket in goede orde ontvangen, prima service

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes