Snel geregeld

Geweldig, had zo mijn bestelling in huis

Hoop keus online ..makkelijk bestellen en betalen. Supersnel verzonden in goede verpakking..

Decoprof doet wat hij belooft en dat is super als je voor jezelf een klus hebt ingepland!

Een prettige webshop, met alle nodige info over de producten. Bestelling wordt keurig geleverd op het aangegeven moment.

Snelle en goede service

Werd heel snel geleverd. Goed verpakt. Prima service

Gewoon super

Ouderwets / correct advies, vriendelijke service, scherpe prijs en super snelle levering.

Ouderwets / correct advies, vriendelijke service, scherpe prijzen en super snelle levering...en alles met een vriendelijke en persoonlijke touch. Dankjewel!

Mijn pakket werd de zelfde avond nog opgestuurd. En was de volgende dag al thuis. Was goed verpakt en de blikken kwamen zonder deuken aan. Helemaal toppie

Razendsnelle levering

Bestelling geplaatst en dezelfde dag nog een T&T ontvangen. De volgende ochtend mijn bestelling al ontvangen.

Rapidité et efficacité

Rapidité et efficacité

Het produkt doet wat het moet doen

Heb eerste maal niet lang genoeg gewacht,volgende keer 2 of 2,5 u Spijtig dat men niet vermeld: op hout zoveel min Op baksteen bv minstens 2 uur Moet je nu met warm of koud afspoelen?

Duidelijke communicatie over orderstatus, netjes ingepakt, snel geleverd. Ik had een bijzonder verzoekje en daar was ook aan voldaan. Goede aanbieding, dus gewoon een online winkel waar ik mn volgende bestelling waarschijnlijk ook wel plaats.

Super snelle levering

Top bedrijf. snelle levering en zeer goede producten.

Gewoon goed

Snelle levering Goede prijs Degelijk verpakt

uitstekend

kwaliteitsprodukten (professioneel) Goede keuze, goede prijs snelle bezorging

Mooie waaier; snel geleverd

Met deze waaier krijg je echt een goed beeld van de kleuren en kun je ze makkelijk combineren doordat je ze allemaal naast elkaar kunt leggen.

Goed geregeld!

Besteld, betaald, bezorgd! Prima!

doen wat er wordt gevraagd

gewoon goed en betrouwbaar

Goede prijs, snelle levering!

Goede prijs, snelle levering!

Zeer vriendelijk geholpen

Medewerkers doen veel moeite te helpen. Mooie behang ontvangen.

Zoals het moet zijn

Vanaf bestelling tot na levering dik in orde.

Altijd snelle levering!! Vragen worden correct beantwoord!!

Scherpe prijzen en snelle verzending

Hele scherpe prijzen en snelle verzending.

Geleverd zoals beloofd.

Ik kon de gewenste kleurcode aangeven en is geleverd zoals beloofd.

Product snel geleverd

Prima service Heldere communicatie

Alles snel en netjes verzonden, duidelijke communicatie m.b.t. voortgang van je bestelling

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes