Alles is goed gegaan

Mooie producten, snelle levering

Snelle en goede levering

Goede ervaring en het product bevalt ook prima.

Snelle service vriendelijk geholpen

Dag van te voren besteld en kon het de volgende dag al ophalen in de winkel in Ridderkerk. Vriendelijk geholpen top .

Zie hieronder

Echter jullie maken gebruik van KLARA voor achteraf betalen. Deze dienst is niet veilig. Zie berichtgeving in de media van de consumentenbond. Graag een andere betaalwijze om alsnog de bestelling te betalen

Klacht snel en soepel opgelost

De door mij bestelde latex kwam in een beschadigde bus binnen. waardoor de latex voor een groot deel de doos (maar niet door de beschermende folie) gelopen was. Waarschijnlijk was de verpakking te ruw behandeld tijdens het transport. 's Avonds gereclameerd, de volgende dag vroeg al een reactie, nog dezelfde dag werd een vervangende bus gestuurd.

Snelle bezorging, en spullen waren van goede kwaliteit

Zeer goede service

Ben zeer tevreden over het service van jullie,klant gericht en vriendelijk. Top ..

Kwaliteitsproducten

Goede kwaliteitsproducten. Duidelijke communicatie..

zeer tevreden snelle levering

zeer goed

goed maar kan beter

Mijn artikel kon heel gemakkelijk als brievenbuspost verzonden worden, maar werd als pakket aangeboden. Jammer, had me een paar euro gescheeld.

Prima levering

Goed verpakt, inclusief roerstokjes

Vrijdagavond besteld zaterdag al in huis. 25 procent korting ook nog.

Supersnelle service, mijn complimenten!

Snelle reactie en een prima service.

Prima op tijd geleverd

Handig niet zelf de deur uit

Snel geleverd!

Heb een tube plastic lijm besteld. Die kwam razendsnel binnen zodat ik de dag er na reeds met klussen kon beginnen.

Top product

Gewoon goed

Top service en snelle levering!

Om 20h00 bestelling geplaatst en volgende dag verf in kleur gemengd in huis. Zeer solide verpakt. Echt top!

Super service!

Ik heb mijn verf voor 21:00 besteld, de volgende dag had ik het al binnen! Keurig en stevig verpakt. Ik ben zeer te spreken over de service. Bedankt!

Duidelijke communicatie en snelle levering

Ik had een bus acrylaatkit besteld. Werd dmv mail gecommuniceerd en op de hoogte gehouden. Produkt werd goed en snel bezorgd.

Goed product, snelle zending en een prettige werkbare web-winkel

uitstekend

prima service en perfecte aflevering

Daags na bestellen ontvangen.

Ik heb het product nog niet eens ontvangen na 3 dagen?! Dus zit dan niet op een review te wachten.

Na eerdere reviewverzoek, nu het product en ontvangen. Echter mijn ervaring blijft een 1 score. Daar ik het product onbruikbaar ontvangen heb. De spuitbus voor radiatorlak heeft geen spuitknop erop zitten. Kan de bus dus niet eens gebruiken zo. Behoorlihk waardeloos en weggegooid geld dus.

Bij het uitpakken van de geleverde behang goederen bleek een emmer plak plak gescheurd te zijn. Zonder problemen werd mij een nieuwe emmer toegezonden. Klasse

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes