Gewoon normaal goed

Ervaring is gewoon als je verwacht , je besteld wat en het wordt geleverd ,de mails waarin om je mening wordt gevraagd zijn begrijpelijk maar irritant ,die zouden alleen verstuurd moeten worden als er iets bijzonders aan de hand is

Prima bestelprocedure

Veel aanbod tegen redelijke prijs. Vlugge en nette levering

Snelle levering en goede prijzen.

Goede service!!

Zowel telefonisch advies als de snelle verzending.

Zelfs in coranatijd snel geleverd

Na mijn telefoontje werd het snel geleverd.

In eerste instantie hoorde ik niets van mijn bestelling maar na 1 telefoontje werd.de verf alsnog n dag later thuis geleverd.

Snelle levering van de Rambo transparante meubel olie !!!!!!!

Onze meubels willen we weer terugbrengen in de oorspronkelijke kleur. Nu eerst de oude was laag verwijderen én dan de Rambo transparante Meubel olie opbrengen.. Helaas nog niet opgebracht maar ik verwacht een top resultaat. Eergisteren besteld én de volgende dag in huis.

Je n'ai toujours pas reçu ma commande prévue le 5

Je n'ai pas reçu ma commande

Prima service top

Vlot en snel

Mooie prijs en prima communicatie. Snelle levering.

Snel verzonden en netjes (goed) verpakt.

Uitstekend!

Snelle levering, goede communicatie, veel keus!

Goede service en kwaliteit

Goede service en snel Verzonden

Prima communicatie

We kregen een ander product dan besteld was vanwege geen voorraad. Was prima kwaliteit van het alternatief

Very good service

Extremely fast delivery and reasonable prices. Very satified.

Snelle levering. Netjes verpakt.

Prima verf, kleur komt goed overeen met Farrow & ball kleur.

Veel keuze, snel geleverd, prima verpakt.

Breed assortiment en snelle levering.

Overzichtelijke website en een breed assortiment. Veel uit voorraad en goede communicatie.

Snelle stipte levering. Superfijne verf. Histor mono dek.

Slechte communicatie.

Bestelling geplaatst en betaald. Omdat ik geen bevestiging kreeg ,mail gestuurd met vraag of alles wel goed is gegaan. Kreeg als antwoord dat niet alle producten leverbaar waren. Dit was niet tijdens bestellen zichtbaar op de site. Dus wel laten betalen voor producten die bij hun niet leverbaar zijn. Krijg een slap excuus dat het aan het bestelprogramma ligt. De boel maar geannuleerd ,krijg wel meteen een gecrediteerd nota , dat ging wel snel. Alleen nu het al betaalde geld nog terug zien te krijgen. Bedankt namens nog 3 helpende mensen. We hebben de spullen al via een andere shop binnen, gelukkig wel op tijd,zijn nu na 3 dagen onnodige tijd door slechte communicatie van Decoprof. Alsnog aan de slag gegaan.

Prima prijzen, goed verpakt, snelle levering

Prima bedrijf

Uitstekend service en levering

uitstekend geïnformeerd en excellente levering..

Duidelijke bestelsite, snel en netjes geleverd

Als nieuwe klant kan ik alleen maar tevreden zijn. Ik kon op de website snel vinden wat ik zocht. Prima prijzen, duidelijke voorwaarden. Ondanks de sneeuwoverlast supersnel geleverd.

Duidelijke site, kleur op diverse manieren te kiezen.

We hadden een kleurcode die niet op de site voorkwam. Door onze eigen code in te vullen, konden we toch de goeie kleur bestellen. De levering was ook goed geregeld. Uitstekende ervaring.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes