Duidelijke site, kleur op diverse manieren te kiezen.

We hadden een kleurcode die niet op de site voorkwam. Door onze eigen code in te vullen, konden we toch de goeie kleur bestellen. De levering was ook goed geregeld. Uitstekende ervaring.

Gewéldig

Snelle levering, Goede servis, Een een woord geweldig,

Uitstekende service en snelle levering

Vanwege de COVID-19 maatregelen moesten we verf online kopen. Dat is lastig, maar via de site van Decoprof ging het prima. Nog even gebeld omdat we een bepaalde kleur niet konden vinden. Snel en goed geholpen aan de telefoon. Al de volgende dag hadden we onze verf + toebehoren in huis! Tip: misschien kunnen jullie op jullie website een keuzehulp maken voor de benodigdheden die je nodig hebt bij het verven, of suggesties doen bij de bestelling. Bijv. als iemand muurverf besteld: denk aan voorstrijk, rollers, bakken, afplaktape, kwasten, ...

Makkelijk besteld en super snel geleverd. Prijs is ook in orde.

Nog niet gebruikt, wel snelle levering

Nog niet gebruikt.

Snel, goede communicatie

Snel geleverd , goed op de hoogte gehouden

uitstekend

snelle levering prima in orde.

Goede service snel geleverd toppi

Goede service en snelle levering

Fijn webside

Goot assortiment, vlotte levering, ondanks corona

Helemaal top

Is prima allemaal

Snelle, betrouwbare service

Zeer snelle en betrouwbare service, zeker gezien de weersomstandigheden (vorst) en drukte. Pakket lag de dag na de bestelling op de deurmat. Door de verzendkosten viel de prijs iets hoger uit, maar de service maakt het waard en het scheelt een bezoek aan een winkel.

Service en kwaliteit van grote klasse

Advies meer dan prima, kwaliteit uitstekend, Snelheid van bezorgen kon niet beter. Dank hiervoor, we konden snel aan de slag.

ooi en goed

kreeg wat ik bestelt had kon zo beginen met schilderen was te gek

Lekker snel en persoonlijk

Zelfs met 30 cm sneeuw snel geleverd!

Bedankt Hoor!? VO 35905

Maandag 25/1 mailtje ontvangen dat levering is vertraagd en de verf pas donderdag 28/1 binnen komt. Ik bel dinsdag en meldt dat ik niet thuis ben en de medewerker noteert de zending vanaf woensdag 3 febr te zullen verzenden. Via post NL krijg ik een berichtje dat het pakket zaterdag 30 Jan wordt bezorgd! Ik krijg bericht dat het pakket is afgeleverd. Zojuist dinsdag ben ik weer thuis en verneem van de buren dat het pakket voor de deur buiten is neer gezet. Gelukkig hebben zij het bewaard voor ons. Geen kaartje in de bus gehad

snel vlot vriendelijk en goed

snel vlot vriendelijk en goed

Klacht goed opgepakt

Wegens technische fout was de kleurcode van de verf niet zichtbaar bij hun. Hier kreeg ik een mail over die ik gelijk beantwoorde. Daarna hoorde ik er steeds niets van. Nadat ik er achteraan heb gemaild werd her gelijk keurig opgepakt met excuses en had ik het de volgende dag in huis. Goede service dus, om de out te herstellen.

Volledig naar behoren

Bestelling vlot afgehandeld. Prima producten

Super goede service

Als een 'leek' in de verfwereld ben ik erg goed geholpen. Duidelijk uitleg over verschillende mogelijkheden. Er werd goed meegedacht en advies geleverd over wat in mijn situatie het beste past.

top service

Correcte afhandeling en snelle levering!

Ok

Bestelling snel ontvangen, maar het verkeerde product ontvangen. Kleurnummer 9010 besteld en nummer 9016 ontvangen.

Goede levering Goed bereikbaar

Snel afgeleverd

Na de dag van bestelling heb ik snel binnen. Echt goed service!!!

Goede prijs en echt de volgende dag al in huis.

Heel snel geleverd goed kwaliteit

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes