Heel snel geleverd goed kwaliteit

Product was niet op voorraad, niet over gecommuniceerd

Afgelopen maandag had ik een bestelling geplaatst. Waarin voorstrijk zat en verschillende kwasten. Op de website stond vóór 21 uur besteld morgen in huis. De bestelling heb ik laten afleveren bij een postnl punt. Diezelfde dag kreeg ik een bevestiging dat de bestelling gelukt was en onderweg was. Maar ik had op dinsdag nog steeds geen track en trace ontvangen. Ik ben toch naar het postnl punt gegaan om het pakket op te halen maar het was er niet. Woensdag heb ik gebeld naar jullie met de vraag waarom ik nog geen track en trace heb ontvangen. Ik werd vóór 12 uur terug gemaild. Na 12 uur nog steeds geen mail dus ik weer bellen. Meneer verteld mij dat het product niet op voorraad was en wilde een vergelijkbaar product opsturen. Ik ben hiermee akkoord gegaan. Daarna kreeg ik geen wijziging van product op de bon. De track en trace code ontvangen over de mail. Donderdag kon ik het pakket ophalen bij het postnl punt. In de doos zat uiteindelijk wel het product wat ik eerst besteld had. Maar ik vind het raar dat er op de website staat op werkdagen voor 21 uur besteld morgen in huis. Ook vind ik het raar dat als het product niet op voorraad is het niet word gecommuniceerd naar de klant. Ik snap dat jullie het druk hebben i.v.m. de lockdown en jullie hebben verder een groot assortiment. Maar ik vond de communicatie erg slecht.

De beste verf voor de beste prijs

Dag 1 besteld en de volgende dag al keurig geleverd !

Snelle levering! Top!

Prima geregeld

Goed geregeld allemaal en snel in huis

Juiste bestelling en korte tijd.

Supersnel

Dag na bestelling geleverd. Top. en dit in coronatijd niet evident

Super snelle service

Verf en benodigdheden besteld, snel reactie op mail en volgende dag al in huis! Minpuntje is dat ik geen bevestigingsmail kreeg, dus zelf even moest checken of mijn bestelling was doorgekomen.

Snelle levering, goed verpakt

Goede site, latex netjes verpakt, snelle levering

Bestelde verf was niet op voorraad , kreeg gelijk Een mail met alternatieve. Verf besteld omdat ik net te kort kwam op mijn plafond, de volgende dag werd dit gelijk bezorgd! Echt top!!

Uitstekend!

Levering in 1 dag en veel keuze.

Was goed hoor

Geen klachten was goed

volledig naar wens

juiste producten zoals aangegeven, vlot, zonder probleem

Duidelijke website, snelle bevestiging, snelle levering. Prima!

Vandaag besteld morgen in huis.

goede producten

Vermelding internet klopt niet

Ik bestel een potje polyester voor kunststof en op het word keurig netjes geleverd . Nu kees ik het etiket en daar staat niet op vermeld dat het ook voor kunst of is . Wat is nu waar zorg dat alles wel klopt en niet wat mij overkomt . Wat is nu waar

Correct en snel

Zeer correcte en snelle levering

goed en vriendelijk

goede sevice

Levering te laat

Door drukte moet je wat langer wachten

Topproduct en snelle levering in drukke tijden

Kwaliteit en snelle levering

Tot nu toe goed hoor

Vlot en goede tussentijdse informatie over svz

Voldoende, maar niet meer dan dat

De levertijden op de site gaven aan dat het de volgende dag geleverd zou worden. Op basis daarvan de keuze voor Decoprof gemaakt, want het is beslist niet de goedkoopste. Na betaling de mededeling dat het helaas niet op voorraad was en later geleverd ging worden. Dat vind ik kwalijk en had op zn minst een poging verwacht om de klant tevreden te houden. Dat is niet gebeurd. Ik had achteraf net zo goed exact hetzelfde product elders goedkoper elders kunnen halen met dezelfde levertijd

zE DOEN WAT ZE ZEGGEN

Alles werd keurig geleverd zoals afgesproken een dikke aanrader.

Goed op de hoogte blijven en goede zorgen .

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes