Redelijk

Mail die ik kreeg met track en track code kreeg ik niet geopend dus wist niet wanneer de verf geleverd werd ik heb hem 3-2-2021 ontvangen s,avond om 20,30 het was dat mijn man hier was anders had ik de deur niet geopend

Snel en goed verpakt

Snelle bezorging

Bestelling arriveerde al de volgende dag. De producten voldeden aan de verwachting.

Snelheid

Af en toe is een product moeilijk te vinden op de website

Makkelijk

Snel geleverd, concurrerende prijzen.

Volgende dag al in huis

Snelle levering. Goede prijs

Goed verpakt, alleen mag het wel wat milieu vriendelijker. Minder plastic meer natuurlijke verpakking materialen.

Top, goede service en snelle levering,

Perfecte kwaliteit!

Alles top, tot de volgende keer

Zie boven

Prima site en snel geleverd

Prima site en snel geleverd

Op tijd en compleet

Mijn bestelde artikelen waren compleet en op tijd geleverd

Prima materiaal en snelle levering

Zie titel

Zeer tevreden alles tip top

Zeer positief snelle respons op je vragen snel geleverd goed verpakt niks negatief te melden Ik zal zeker nog bestellen als ik verf nodig heb zeer goede kwaliteit

Goede ervaring

Voor het eerst besteld bij dit bedrijf. Erg leuke hebbedingen. Mooie artikelen besteld en nuttig. Goede service en snelle levering. Elke keer op de hoogte gesteld wanneer de artikelen geleverd worden door PostNL. Een erg tevreden klant.

goed en snel

goed en snel geleverd mijn volgende verf zal ik zeker bij deze firma bestellen. gr.A.W.

Service zoals je het wilt!

Prima service en advies. Goede bereikbaarheid.

Makkelijk te bestellen, en snelle levering.

Zeer tevreden. Snelle levering, netjes verpakt. En nu aan de slag. Groetjes

Snelle bezorging en keurig verpakt

Snelle bezorging en alles was keurig verpakt. Mengverf was ook goed gegaan. Vol lof over dit bedrijf.

Goed!

Snel geholpen ondanks de huidige situatie. Kon dezelfde dag nog mijn bestelling ophalen. Goede service, goede prijs en kwaliteit.

Prima product, goede, snelle service

Prima productkeuze, goede prijs en dito service. Zo verwacht je het en dat maken ze waar.

Gewoon goed

Gewoon goed, betrouwbaar en snel in huis

Het product werd zorgvuldig verpakt en snel geleverd.

Bestelde verf snel geleverd en goed verpakt.

Nalevering niet goed

Eerste deel werd snel geleverd maar voor nalevering heb ik nog contact op moeten nemen en 3 weken moeten wachten.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes