Goede levering en goede prijzen

Snelle reactie en levering. Ze geven echter niet aan wanneer die levering komt. Een leverdag met een ongeveer tijd zou handig zijn.

Zeer snel geleverd en keurig verpakt.

correct geleverd en goed product

voor ons een goed product en we zijn zeer te vrede

Snel geleverd!

Goede prijs kwaliteit

Super snel verzonden en goed verpakt ben tevreden

Snelle levering, zeer goed verpakt,top gedaan!!!

Goede en snelle service

Werd telefonisch gecontroleerd of de kleur juist was.

Prima, maar ik hoef dit soort dingen niet volgende dag in huis te hebben

"Voor 21:00 besteld, vandaag verzonden": Beste mensen, wanneer verzinnen de Onlineshops en pakketdiensten eindelijk een verzendoptie "zonder haast"? 90% van de dingen die ik op het net bestel heb ik niet de volgende dag nodig. En wie denkt dat alles wat besteld wordt per se de volgende dag voor de huisdeur moet liggen die betaald dan maar meer om de mensen die daardoor 's nachts aan het werk worden gezet fatsoenlijk te betalen. En door de wijk scheurende bestelbusjes hebben wij al genoeg. Verder prima. Mvg

Fijne, betrouwbare webshop

Goede omschrijving, eerlijke prijzen en snelle levering. Ik had de behanglijm de volgende dag nodig (na eerder verkeerde lijm in huis te hebben gehaald) en deze was perfect voor mijn fotobehang en was gelukkig de volgende dag in huis.

Prima en snel geleverd

Snel geleverd en dik te tevreden

zo als het hoort!

De juiste verf en hoeveelheid met een sneltrein vaart in huis.

zeer goed

alles snel geleverd. niet duur. en toch goede kwaliteit!! de verf zit al op de muur...en staat mooi!

Snelheid van levering is erg goed

perfect!

Zoals beloofd werd de bestelling netjes ingepakt de dag nadat ik de bestelling plaatste geleverd.

Geweldige service en goed meegedacht

Er had een emmer lijm gelekt in de doos en we kregen direct een hele nieuwe bestelling toegestuurd, super geregeld!

prima, vlot en netjes

prima, vlot en netjes

Goed advies.

Wilde een bepaalde kleur hebben en kon hem niet meer vinden. Een adviseur van Decoprof heeft me goed geadviseerd en me geholpen de juiste verf te bestellen. Alles keurig ontvangen na maar 2 dagen.

Levering

Optijd geleverd

Super snelle levering !!

Snelle levering. Volgende dag al in huis. Top !

Top snelle verzending

Perfecte en snelle levering

Bestelpagina gaf helaas wat wrevel aangezien de invulvelden niet goed reageerden, heb wel 4x geprobeerd mijn gegevens in te vullen waar de levering moest plaatsvinden. Toen dat eindelijk was gelukt en ik kon betalen werd er binnen 1 dag geleverd.

Topservice voor een goede prijs

Deze verf is bij ons moeilijker verkrijgbaar en al zeker niet voor die prijs. Zelfs en telefoontje als ik de bestelling liever direct per post (8 individuele verpakkingen) kreeg of een dag later via een andere dienst. (1 groter pakket) Zoals gezegd: topservice... en dus zeker het aanbevelen waard!

Zeer snel

Gisteren besteld, vandaag in huis

prima ervaring

alles netjes geregeld, duidelijke site

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes