Goed verzorgd

Alles keurig verzorgd, snelle levering, en goede produkten.

Snel bezorgt

S’avonds om 6 uur besteld , 2 dagen later bezorgt . Top in deze drukke bezorgtijden .

Goed en snelle levering

Goede en snelle levering

Heb een goede ervaring gehad.De verf is mij heel goed bevallen.Ik kom graag weer eens terug.happy new year allemaal

Snelle levering en een prima prijs

Snelle levering en een prima prijs

Zeer goede kwaliteit en prijs

Snelle levering en zeer goed ingepakt!

Goede ervaring

Zoals altijd top.

Handig in deze lockdown verf en aanverwanten bestellen. Andere dag netjes bezorgd.

Alles netjes verpakt, ondanks de feestdagen snel geleverd.

Lekker snel uitgezocht. Snelle levering. Gewoon super

prima service

Wij hadden verf besteld, echter bleek achteraf dat deze niet snel leverbaar was. Goed meegedacht voor alternatief (moet nog op de muur) maar binnen 1 werkdag in huis. Bedankt.

Snelle levering, goed product

snelle levering, geen gedoe

perfect snelle levering en de beste prjis

in coronatijd besteld maar toch super snel bezorgd incl.nog een extra kortings coupon van 5% bij volgende levereing.

Zeer goede service.

Zeer goede service en ondanks de drukte van kerst na 1 dag bezorgd.

Snelle levering. Klasse product

Snelle levering en goed verpakt.

Nu alle bouwmarkten dicht zijn, heb ik de verf online bij Decoprof besteld. Zelfs in de periode voor Kerst is de verf snel geleverd. Top !

Besteld en zeer snel geleverd.

Zie boven.

Zeer goede ervaring

Goedecervaring met vraag aan klantenservice en uiteindelijk advies en met aanpassen bestelling. Verzending uitstekend

perfecte service

handige webshop, duidelijken toelichtingen en zeer snelle levering ondanks corona tijden.

Niet goed

Het blik verf was open, er was op het midden van de deksel geslagen (ipv op de rand) waardoor de deksel niet goed sloot en er zaten deuken in het blik. Gelukkig zat er nog iets van folie omheen, wat de verf nog een beetje heeft tegen gehouden. (Heb ook foto’s). Ik probeerde het blik nog dicht te slaan met een hamer, maar de spetters vlogen in de lucht. De hele rand was volgelopen met verf. Morgen ga ik mijn meubel schilderen. Ik hoop dat de verf goed is. Ik ga er vanuit dat ik gewoon pech heb gehad en dit normaal bij jullie niet gebeurd.

Niet op tijd

Het pakket is niet op tijd verzonden.

Veelzijdige kwasten van goede kwaliteit!

Ik kan deze kwasten iedereen thuis aaanbevelen. Fijn gebruik voor langs de randen aan zijkant en plafondzijde, of netjes langs stopcontacten. Goed uitwisbaar, verhaart niet en blijven lang goed.

snel bezorgd

Lang gezocht naar een website die Sigma verf had en de juiste versie. Daarna was het bijna onmogelijk om Flexa Pure kleuren te kiezen. Bij deze site hadden ze alles en de prijs online is rond hetzelfde wat andere aanbieders hebben. Lang gezocht en hier gevonden wat ik nodig had. Plus snel bezorgd en goed verpakt voor transport.

Goede prijs en alles keurig en op tijd geleverd

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes