Altijd super snel geleverd! Bestel hier al meerdere jaren mijn lakken! Ga zo door!

Aardig personeel en ze weten waar ze over praten! Fijne winkel.

Vriendelijk en behulpzaam

Bestelling was wel wat vertraagd, maar wel heel vriendelijk en behulpzaam telefonisch en bij aflevering!

top

prima verzorgt snelle levering

Super rr

Nog nooit meegemaakt dat ze zo goed met je meedenken. Als er een bestelling wat later bezorgd wordt, ze uit eindelijk na mail van mij om te vragen of ze het product toch nog op een bepaalde dag te kunnen leveren zelf de bestelling bezorgd hebben om er voor te zorgen dat ik het bestelde product toch nog op tijd had. Echt ongelofelijk. Schrijf bijna nooit review, maar in dit geval kon ik niet anders dan een geweldige review te schrijven.

Prima gehlpen

Zeer aardige mensen aan de telefoon en alles goed geregeld

Vlot bezorgt!!

Goeie service....

Snel geleverd top

Goed bedrijf

Na bestellen snel en goed geleverd

Product zoals omschreven

Snelle levering.

Zeer snelle levering

Artikel werd zeer snel geleverd.

Snelle levering. Goede verpakking En zeer goede kwaliteiten

Uitstekend goed

Uitstekend en heel vlug me bestelling ontvangen

super!! snel besteld. snel geleverd.

Had lak nodig maar zat in Quarantaine. Online gaan zoeken. Jullie waren het goedkoopst. Besteld en al snel daarna geleverd. Super. Dank je wel. Ga zo door!!

Snelle en goede levering

Aflevering

Snelle afhandeling

Correcte en supersnelle levering

Goede communicatie, snelle levering

Bericht dat de bestelling was aangekomen, bericht dat de betaling was gebeurd, bericht dat de bestelling was verpakt, bericht dat het pakje ging geleverd worden. Dat alles binnen de twee dagen en correct geleverd.

bestelling is super snel geleverd

in de winkel goed advies gekregen,

Goede snelle service

Goede snelle levering.. Nog niet g e bruikt..pas 1 dag binnen dus wordt vervolgd...

Ik weet het nog niet

Ik heb mijn bestelling nog steeds Niet ontvangen. Ik neem aan dat er een probleem is bij post. Nl

Zeer vlugge levrring

Hoed af voor jullie. Post België kan lesje leren van jullie

volgens afspraak geleverd!!!

geweldig

Snelle levering van onze bestelling. Zeer goede service bij vragen. Een zeer tevreden klant!

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes