Bestelling geplaatst

Mijn bestelling zou verstuurd worden de volgende dagen tussen 10:00 en 13:00 maar de mooiste hiervan is na twee dagen heb ik het ontvangen en toen mog ik van mijn opdrachtgever vertrekken heb mijn werk niet optijd kunnen opleveren.decoprof komt zijn belofte niet met leveringen. En ik weet zoals een ieder die hier heeft beste dat decoprof niks aan doet

Besteld en de volgende dag in huis.

De ervaring die ik heb is dat je van dit bedrijf op aan kunt, tevens een goede prijs en niet teveel betaald.

Heel goed!!

Heel goed. Levering na telefonisch helemaal volgens afspraak!!

Snel en netjes

Ga zeker aanbevelen

Snelle levering, alles okay

Ik heb alleen een aanrader: Het zou fijn zijn als verzenddoos aan de onderkant even dichtgeplakt zou worden. Ik maakte de verpakking buiten open omdat de doos niet in mijn tas paste en gelijk rolden de potten verf over de straat. Maar verder alles uitstekend. Bedankt

Verf sigma

Ontzettend snelle levering , netjes verpakt en ze hadden de laagste prijs

Heb besteld en van begin van mijnbestelling totdat ik het in huis had alles correct gegaan! Bedankt.

Snelle levering precies volgens de afspraak top

Snelle levering en mooie prijs

Juiste en snelle afhandeling van de bestelling.

Wordt bij vertraging in levering even gebeld met de vraag of dit een probleem zou kunnen zijn.

Correcte en vlugge levering Goed product en goeie prijs

Vlot geleverd, duidelijke communicatie en prima verf

Ik wilde de beste verf voor het mooiste resultaat. Die beste verf, sigma superlatex matt, was voorradig en heel scherp geprijsd. Had het snel in huis, goed verpakt, bestelde rollers erbij. Moest wel twee keer schilderen voor een goed dekkend resultaat. Mijn hele woonkamer ademt nu de door mij gewenste mediterrane sfeer uit.

goede service

top

Prima levering en snel!

Product zoals omschreven, keurig verpakt en snel geleverd! Ernst.

4 stalen besteld in het weekend en dinsdag in huis Communicatie verloopt prima en vriendelijk

Uitstekend product voor een een mooie prijs

Voor de 2e keer bij Decoprof besteld. Beide keren een verf voor een zeer goede prijs. En de verzending was snel. De andere dag al in huis.

Snelle levering, scherpe prijs

Na wat zoeken op de website , toch gevonden wat ik nodig had aan een scherpe prijs en zeer vlotte levering. TOP

Wel afgeleverd maar 2 dagen later dan afgesproken

geen

goede service

snelle levering en mooie korting op 1ste klas verf

Scherpe prijs en top geleverd

Ik had bij de vorige een korting code gekregen ik vond moeilijk te vinden op de website waar ik nou precies de korting in moest vullen door evenaar klantenservice te bellen is me het toch gelukt

Mooie prijs

Mooie prijs en snel verzonden

Zeer snelle bezorging

Gewldig

Is weer supersnel geleverd, voor een goede prijs

Uitstekende en vlotte bezorging

Uitstekende en vlotte bezorging

Gelikte service en prijs

Op zoek naar professionele verf kwam ik bij Decoprof terecht. De beste verf tegen de beste prijs en snelle levering. Bovendien konden ze de verf zonder meerprijs in de gewenste mengkleur leveren Gelikte service en prijs.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes