snelle levering en goede prijs

Bij mijn bestelling was er 1 item niet maar voor dezelfde prijs heb ik in de plaats 2 gelijkaardige producten gekregen. kortom goede klantenservice

Één van de producten in mijn bestelling was beschadigd. Na melding meteen een nieuw exemplaar opgestuurd. Uiterst professioneel!

Goede verf voor goede prijs

Goede verf voor goede prijs. Echter levering duurt dag langer dan aangegeven en keuze door mij aangegeven. In dit geval geen probleem.

perfect

Om 19.00 uur besteld, de volgende dag geleverd in Belgie.

Snel en goedkoop

De verf werd binnen 24 uur geleverd vanuit Nederland in België. Prijs/kwaliteit prima.

Fanrastisch, geleverd binnen 24 uur en zeet goed materiaal, beter kan niet.

Plafond korrelverf en korrelspecie besteld. Werd geleverd binnen 24 uur, eenvoudige en gemakkelijke verwerking. Bedankt Decoprof team!

snel en correct geleverd

snel en correct geleverd.

Goede service en goede prijs

heb hier verf bestelt en de levering was zeer snel. Ook een zeer goede prijs voor de verf

Bestel ik et woensdag en heb ik het vrijdag nog niet in huis de verf

Ik besteld woensdag voor 12uur verf en helaas had de planning om vrijdag alles af te schilderen heb ik het vandaag nog niet in huis heel jammer dit

Vlotte levering!

Service ie perfect...eergisteren besteld de volgende dag in huis. Hartstikke fijn !

Great service. Fast and efficient

I had a problem while placing my order online and the sales team automatically helped me to be able to complete the order. They are fast and efficient.

Goede dienstverlening snelle service

Hulp bij kiezen product Snel geleverd

Goedkoop en snelle levering

Gisteren besteld, vandaag in huis. Heel fijn!

Fast and furious :-)

Ordered the evening before, received in Belgium the day after, great service!

heel vlotte levering

wij zijn heel tevreden over de vlotte levering EN de prijs van de verf

Echte prof!

Een bestelling snel en goed geleverd nadat ik de overzichtelijke website had bezocht! Bedankt, Tot de volgende

Nette prijs en geleverd zoals beloofd

Ik ben tevreden

Super snelle levering, zelfs in België!

De verf die ik bestelde is niet alleen de helft goedkoper maar ook nog eens op één dag geleverd!

Goed en snel

Scherpe prijs en snel verwerkt

Snelle levering, producten goed geprijsd!

Heel blij dat ik jullie website heb gevonden voor de lijm die altijd gebruik voor mijn bedrijfje.

Klasse materiaal en supersnelle levering

Kwaliteit voorop, goede site, prof leverancier.

Doet wat moet!

Al voor de 2de keer iets besteld. Prima service, heel snel geleverd.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering