Top: 's avonds besteld, levering de volgende middag!

's Avonds bestelde ik de verf, per omgaand kreeg ik bericht dat aan de verzending gewerkt werd, met als resultaat: De 2,5 liter verf kon ik direct de volgende dag gebruiken. Geweldig!!!

Zeer correct

Zeer correct geleverd en snel. Aanrade

Goed en snel

Eerste zending was helaas tijdens transport open gegaan. Gereclameerd en de volgende dag netjes gebeld door klantenservice die direct gratis opnieuw ging verzenden. Dus prima opgelost

Prima afhandeling telefonisch

Prima afhandeling levering verf

Alles in orde

De verf is heel vlot geleverd.

Op de website kwam ik er niet goed uit en Ik heb toen een medewerker van Decoprof gebeld. Die heeft mij uitgelegd hoe e.e.a. werkt en ik heb de order geplaatst. Drie dagen later had ik de verf in huis. Verder kan ik nog niets mededelen , omdat ik volgend voorjaar ga schilderen. Ik hoop dat het voldoet aan wat mij is verteld.

Prima,goede producten en de uitleg er bij

Jammer genoeg heb ik nog niet alles binnen wat ik besteld heb. Verder ben ik tevreden . Hopelijk hoef ik niet te lang wachten op nalevering

Duidelijke site en snel geleverd!

Op tijd geleverd

De gewenste artikelen waren op voorraad. Bestelprocedure verliep soepel. De volgende dag had ik de bestelling in huis. Kortom Decoprof heeft gedaan wat ze aankondigen op hun website. Enerzijds niet meer dan normaal dat je doet wat je belooft anderzijds is t toch prettig als inderdaad je bestelling correct en op tijd is

Prima service en snel

Snel en efficiënt geholpen

Behulpzaam personeelslid!

Adres Ridderkerk niet te vinden op website,

Perfecte service

Doe zo verder!

Super tevreden en snelle levering.

Zie hier boven

Duidelijke website en snelle levering.

Snel geleverd ! Goeie producten.

Prima levering!

Keurig en goed verpakt werd de bestelling de volgende dag afgeleverd.

Goede prijzen en snelle levering.

Positief.

goed en snel , mail verkeer is ook goed en duidelijk

Snelle service!!!

Ik heb de verf besteld en de dag er na had ik die al in huis... Een hele vlotte bediening! En goed verpakt ook! Zeker een aanrader om bij jullie te bestellen!

Hoewel product uitverkocht,toch nog snelle levering

Goede producten voor scherpe prijs

zeer slecht

indien je verf bestelt wil je gaan verven. Dan is een wachttijd van bijna een week nogal teleurstellend.

Waardeloos!

Bestelling tot op de dag van vandaag niet ontvangen terwijl op de site staat vóór 21.00u besteld, volgende dag in huis. Nou... niet dus! Eens maar nooit meer!!! De vraag om decoprof te beoordelen kwam eerder dan mijn bestelling dus ik kan helaas niks positiefs melden.

Snel geleverd en zorgvuldig verpakt

Niks ontvangen

Ik heb nog niks ontvangen maar wel bericht dat het bezorgd is

Prijs, levertijd, contact via email of telefoon: allemaal goed

Geen minpuntje ontdekt

Dirk Dronkersweg 17