Goede verpakking correct

goed is dat het er snel is

maar de prijs is veel te hoog en wat er op de foto staat heb ik niet ontvangen vind ik jammer

Perfect, op tijd geleverd.

Ideaal, in de winkel niet op voorraad, via Decoprof op tijd in huis om de klus te klaren.

Positief.

Een snelle en correcte levering van mijn bestelling. Wat ik heel positief vind, is dat volgens de mail die ik kreeg, de dag v/d levering, ik aanwezig moest zijn om af te tekenen voor ontvangst. Maar daar ik werk was ik niet thuis op dat moment. Toch heeft de koerier mijn bestelling achter gelaten in mijn gangetje naast mijn huis. Achter de deur waar niemand het kon zien staan. Dit zonder dat er moest afgetekend worden. Wat een opluchting dat de levering toch goed aangekomen was zonder mijn aanwezigheid. Bedankt daarvoor. Ik zal in de toekomst zeker nog bij jullie bestellingen plaatsen. Ook zal ik het aanraden aan vrienden en kennissen. Nogmaals bedankt.

Voor 2100 uur besteld, volgende dag in huis!

Afgelopen donderdag (avond) besteld. Dan verwacht je zaterdag de bestelling in huis te hebben. Anders hadden wij de verf ook in een winkel kunnen kopen. Niets ontvangen, geen bericht. Wel verzoek om deze enquête in te vullen.... Wel goede prijs in vergelijk met anderen.

2 dagen nadien al in huis, top !

Proffesionele service

Geweldig.

De verkeerde kleur besteld. Dit werd heel snel en vriendelijk opgelost.

Gemakkelijk besteld en de volgende dag geleverd.

Professionele verven vind je niet overal, maar ik kon het bij Decoprof direct vinden. Niet duur en nel geleverd.

De eerste bestelling ging om onbekende reden van van jullie kant niet door De tweede bestelling ging vlekkeloos en heel snel geleverd

Zeer snelle levering,verzorgde zending en verpakking.

Ik heb het zondag besteld en dinsdag al bij mij thuis

Mij uit de brand geholpen.

De wachttijden telefonisch zijn erg lang, en enkele keren moeten bellen om er door te komen. Ik ben vervolgens wel zeer goed geholpen met goederen die niet voorradig waren. Er is elders gezocht naar oplossingen en dat is gelukt. Chapeau!

Kwaliteit ,zeer aangenaam verrast van de prijs vanaf nu koop ik mijn verf alleen nog bij deco prof .nl top

Komt belofte na

Eerlijk, netjes verpakt en geheel volgens afspraak geleverd.

Gewoon top

Ik ben super geholpen geweest en ook zeer snel

Snelle, goede levering!

Snelle goede levering

vlotte afhandeling

ja,wat kan ik zeggen.ben tevreden over de snelle afhandeling,vlotte bezorging.en het was netjes en veilig verpakt.

Zo hoort het

Goed, netjes en keurig op tijd geleverd.

Heel tevreden met geleverde producten

Heel duidelijke site, snelle respons en levering. Correcte afhandeling betaling?

Zeer snel (volgende dag) geleverd. Zorgvuldige verpakking dus een bestelling volledig volgens verwachting.

Geweldig!!

Keurig op tijd geleverd voor een zeer gunstige prijs

Super product voor een scherpe prijs

Overal gekeken voor deze radiatorverf, maar bij jullie is hij wel het scherpst geprijsd. Goed verpakt en afgeleverd.

Top! Vlot en goedkoop!

Heel goede ervaring met de snelheid, de prijs en de kwaliteit van de producten.

Goed verlopen

Snelle afhandeling e bezorging