Scherpe prijzen, snelle levering en keurig personeel die ook advies kunnen bieden. Zeer professioneel ingepakt, en hoogwaardige kwaliteit. Kortom heel tevreden!

Mijn pakket was eerste instantie naar verkeerd adres verzonden door fout van post. nl en ik had pakket van iemand anders. Ondanks dit alles was maar een dag vertraging geweest bij ontvangen van de pakket. Dat was wel snel gecorrigeerd door Decoproof.

Goede prijs,en snelle leveringé

Ongelooflijk snel

Oké

Snelle levering, alleen jammer dat er een kortingsbon bij in de doos zit zonder code. Voor de rest prima. En goedkoop.

Zeer snel!

Goede verf en zeer snel geleverd.

Snelle levering, correcte prijzen... top

Beste prijzen, topbedrijf EN snelle service

voor herhaling vatbaar

De krijtverf voldoet aan de verwachtingen. Hele snelle levering.

Zeer snelle en verzorgde levering

Ik heb verf besteld op woensdag namiddag en ze op donderdag ontvangen

Snelle levering waardoor ik de volgende dag kon met schilderklus en goede prijs

prima en stipte afhandeling

snelle reactie, accurate afhandeling en stipte, correcte levering

Super snelle levering

Supersnelle levering, zeer goede kwaliteit

Supersnelle levering, zeer goede kwaliteit!

SUPER

Alles is positief, zeker een aanrader

Snel en scherp geprijsd!

Goede prijs snelle bezorging

Makkelijke website goedeprijs en heel snel gratis geleverd.

Goeie service

Goeie spullen

fantastisch

uitstekend geholpen na verkeerde bestelling

Goed en zeer snelle levering

Besteld via NL en de volgende dag al geleverd in B

Het gevraagde product was in België (Hubo, Gamma, Brico) niet meer te verkrijgen maar blijkbaar wel in diezelfde filialen in NL. Probleem is dat ze niet verzenden naar B ? Online leverancier gezocht & gevonden Decoprof. Online besteld NL en de volgende dag geleverd B. Top !

helemaal prima, goede service, snel en accuraat

ik moest snel beits hebben, winkel in Ridderkerk heeft het even uitgezocht en direct actie ondernomen en teruggebeld. na bestelling kreeg ik de volgende dag netjes mijn product afgeleverd.

Betrouwbaar en betaalbaar

Ik kocht hier cépé buitenolie 2 X 1 liter, met 20% korting was het dezelfde literprijs als die van de fabrikant op één pot van 2.5 liter. Hier enkel 500ml en 1 liter te koop. Zou goed zijn moest die van 2.5 daar nog bij komen... Bijna werd ik verleid om te bestellen bij Kleuro.nl of DHZdiscount.nl, omdat hier de prijs op 2.5 liter heel aantrekkelijk was... Gelukkig controleerde ik eerst of de websites betrouwbaar waren! En wat bleek: Vele slechte reviews over de service en lange verzendtijd! Bedankt decoprof.nl voor de snelle service! Groetjes uit België.

goede service, goede producten

bijbestelling meteen geregeld en geleverd

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes