Super snelle levering!

Makkelijk bestellen en snelle levering. Kortingscode voor de volgende keer erbij!

Excellent

Supersnelle levering

Tevreden en snelle levering!

Peinture qui date de 2013

Après une première commande qui m'a donné satisfaction, de peinture Capalac Aqua pu mat et Aqua uniprimer j'ai recommandé un pot de peinture Aqua pu mat pour terminer mon projet, et j'ai reçu une ancienne gamme de peinture qui date de 2013, alors que le fabricant recommandé une conservation de 12 mois. Je suis très déçu de ce site qui refourgue leur vieux stock sans avertir le client et de plus j'ai payé ce vieux pot 2€ de plus.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Waardeloos

Had gekozen voor dit bedrijf omdat er de volgende dag bezorgd zou worden. Had ook de bus gezien die wij al hadden, dus kleurnummner opgegeven, de verfbus die ik ontving zag er anders uit maar kleurnummer was goed. Verdorie moest nog 1 deur doen van het huisje, die precies naast de andere deur zit, en jawel hoor de kleur is anders. Op mijn eerste bus staat professionele kwaliteit maar dat staat niet op deze bus die ik heb ontvangen. Moet nog een tweede huisje doen wat er naast staat, dat gaat er dan ook anders uit zien. Ben ontzettend teleurgesteld, dit grijs is een beetje blauw grijs echt niet mooi, terwijl de rest van het huisje ontzettend mooi grijs is. Zo stom betaal zoveel bij dit bedrijf 62,99 terwijl je ze ook voor 49 euro kan kopen. Nog even een aanvulling, kreeg van Decoprof een belletje, met de mededeling dat ze Koopmans zouden bellen en kijken voor een oplossing. Ik kreeg dus weer een nieuwe bus opgestuurd maar helaas ook dat was niet de goede kleur. Decoprof zegt dat ze zelf niet de kleur mengen, maar dat Koopmans dat doet. Ik kreeg dus een andere bus die verkeerd was, heb ik terug gestuurd, en kreeg dus vervanging daarvoor maar ook dat is niet de juiste kleur. Ik ben helemaal klaar met Koopmans waarom kan hij niet de juiste kleur mengen, onbegrijpelijk toch. Ik ben dus geen stap verder, doe het tweede huisje dan maar hiermee, maar ja de deur van het eerste huisje valt tegen want die sluit tegen een andere deur aan, dus niet echt mooi. Dus voor degene die Perkoleum kopen van Koopmans, koop gelijk teveel want er bij krijg je hem nooit meer. Ik ben nog naar mijn buurvrouw geweest die had ook hetzelfde kleurnummer, maar ook die kleur is anders. Dus drie afwijkende kleuren op 1 nummer Dus beter is natuurlijk om geen Koopmans te nemen, want ze komen niet echt met een oplossing.

Duidelijke site, snel geleverd

Prima zakendoen.

Goed verzorgde site,overzichtelijk. Nadat de bestelling geplaatst is, prima vervolg en op tijd bezorgd.

Ik was in de webwinkel aan het zoeken voor ecoleum maar ik kwam er niet goed aan uit, heb telefonisch contact gehad met Rutger Kortland en heeft mij verder geholpen om dit verder af te handelen. Kreeg even later een factuur om te betalen en heb dit gelijk betaald. De andere dag had ik de bestelling al binnen. Fijne service en mogelijk in de toekomst nog meer bestellingen indien nodig. Fijn dat het zo ook kan. Chapeau

Perfect!

Snelle levering, erg goed verpakt. Kan niet verzinnen hoe het beter zou moeten.

Super goed

Ik heb mijn bestelling goed verpakt en snel ontvangen.

supersnel geleverd. Mooie prijs! Aanrader!

Goede service en snel

Snelle service en goedkoop

Snelle levering en goedkoper dan bij de bouwmarkt

Snelle levering, heel prettig

Snel en correct

Mooie professionele site , met kwaliteitsprodukten tegen scherpe prijzen.

Alles bestens!

Alles bestens!

Snel en duidelijk

Eenvoudig besteld en snel in huis

Perfect geholpen

Prettige levering

Goede levering en ervaring. 1 van de 4 produkten van Alabastine werd kosteloos later nageleverd. Prima ervaring en aan te bevelen thans.

perfect product, snel bezorgt

woensdag avond besteld, vrijdag in huis. Dit is mijn tweede emmer verf die ik hier besteld heb en ben erg enthousiast over het schilderwerk. Mooi product.

Prima super snel

supersnelle levering telefonisch bereikbaar gewoon goed

Goede ervaring met dit bedrijf

Alles prima verlopen. Bestelling is snel geleverd, goede kwaliteit.

Kwaliteit, levering één dag na bestelling dus PERFECT.

Zeer snel het juiste product geleverd.

Zeer snel het juiste product geleverd.

Kwaliteitsverf, goed verpakt verzonden

Prima afhandeling van mijn bestelling, 1 vd 4 blikken kwam helaas iets later, maar is helemaal goed gekomen. We waren gelukkig nog niet zover

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes