Zeer tevreden.

Zeer tevreden met de prijs en snelle levering.

Redelijk

Producten volgens site op voorraad, na bestelling bericht dat Product niet op voorraad is. Na telefonisch contact bestelling omgezet en wel geleverd. Berichtgeving mag duidelijker hierover.

Doen wat ze beloven.

Doen wat ze beloven.

Bestelling volgende dag in huis. Top!

Totaal naar wens en snel geleverd

Heb er inmiddels al 2 bestellingen gedaan en beide zijn naar volle tevredenheid geleverd. Levering is zeer snel en de producten zijn uitstekend verpakt, zodat m'n emmertje muurverf, verfblikken en gereedschappen volledig ongeschonden zijn aangekomen. Als ik weer wat nodig heb zal ik er zeker weer bestellen.

Snelle levering en goede prijs

Ik zocht een product wat overal uitverkocht was, maar Decoprof had het op voorraad en leverde de volgende werkdag!

Zoals het hoort!

Snelle en correcte levering, prima verpakt en ook nog eens een mooie prijs.

vult goed op wel net iets andere kleur.

vult goed op. De vulling kwam wel wat moeilijker uit de bus dan gewoon kit. De bus is ook wat korter dan een normale kit bus waardoor die niet echt lekker in het pistool past. De kleur is bij ons net wat anders maar dat komt waarschijnlijk doordat onze bakstenen al tientallen jaren oud zijn en dus verweerd.

Levering de volgende dag, zoals beloofd. Goed verpakt. Redelijk geprijsd.

Vlot geleverd en alles in orde

Prima producten en service en vlotte levering

alles volgens afspraak

Moeilijk verkrijgbaar artikel. Bij Decoprof was het gewoon voorradig.

Snelle levering en goed verpakt! Top service

Ik had 3 potten verf besteld, echter kreeg ik er 1 geleverd, nalevering zou volgen. Twee dagen later kreeg ik de andere twee. Top!

Makkelijk bestellen, Snelle levering, Kwaliteit spullen.

Makkelijk duidelijke website, spullen worden altijd snel geleverd en goed verpakt. Gewoon zoals je het wilt...

Netjes opt tijd geleverd.

Goede info mbt product. Eerlijke prijs.

Klant gericht

Had niet goed gelezen Sikkens Rubbol EPS dat de bestelling tussen de 2 & 3 werkdagen zou zijn, maar na een belletje hebben ze mijn bestelling dezelfde dag nog verwerkt. Netjes verpakt en (Snel) verzonden! Netjes te woord gestaan tijden het telefoongesprek.

Vlotte levering, juiste producten

positief

Top! snelle levering

Mooie prijsverhouding.

Snelle levering Ik heb voor achteraf betalen gekozen Bij het pakket zat geen acceptgiro om te betalen Ik neem aan dat de rekening nog wordt doorgemaild

prima verf, prima prijs, maar dinsdag geleverd ipv verwacht op zaterdag.

'voor 21.00 besteld, zelfde dag verstuurd' maar niet op vrijdag dus. dat was ff een bommetje onder de planning...

Snel en vriendelijk

Volgens afspraak op tijd in winkel. Vriendelijke winkelmedewerkster.

Snelle levering van goede kwaliteit verf tegen een scherpe prijs

Snelle levering, goed verpakt en van proffesionele kwaliteit tegen een scherpe prijs!

Snel en duidelijk

Makkelijk te bestellen. , en zeer snelle levering . Top !

Levering +++

Meermaals bestellingen geplaatst, Volgende dag geleverd Perfect voor transport verpakt Mooie site met alle uitleg exact voor wat je nodig hebt om je schilderwerk als een pro aftewerken.

Snelle levering, prima product!

Snelle levering, prima product dus ... :)

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes