top

Product mooi en netjes verpakt op tijd geleverd

Goede kwaliteit tegen een nette prijs

Verf besteld en thuis laten leveren. Netjes op de afgesproken tijd geleverd. Nu nog gaan verven. Het merk Glidden heb ik al vaker gebruikt en is zeker te vergelijken met Sikkens. Komt dus goed !

Clear web shop and next day delivery

Service exactly as it should be. The website is clear and easy to order the products you need. Product was delivered the next day. My only tip is to improve the post order communication. The track and trace code didn’t work and the email gave me the impression that it might take 3 days for delivery. The product was delivered next day. Shame not to make the most of this great service.

Dag 1 besteld in de namiddag, dag 2 al geleverd. Top

Snel en correct

Correcte levering

Goede services en levering

Had twee producten besteld,waarvan een niet op voorraad lag. Heb hier een mail van gekregen en geld van dat ene product is terug gestort.

Weer positief in alle opzichten

Het gemak van bestellen uit een ruim assortiment en de tijdige levering springen er bij Decoprof uit.

Snelle levering en verzorgde verpakking

bedankt voor de zeer snelle levering

Snelle levering en goede verf!

Via buren kwam.ik op dit merk verf uit. Het is goede verf die erg goed dat. Wel prijzig maar fijn!

Prima verzorgd!

Mijn ervaring is goed, snelle levering en de artikelen waren prima ingepakt. Kortom een aanrader!

Prima service en snel. Precies wat ik wil

Ik ben zeer tevreden over hoe jullie met klanten omgaan.

Zowel de vorige keer als de laatste keer heel goed geholpen. Vorige keer had ik fout gemaakt bij de bestelling maar dat maakt voor jullie niets uit gewoon goed opgelost door jullie.

Tevreden!

Besteld, via Ideal betaald en de volgende dag al thuis! Dus tevreden over deze goede en snelle service.

Ik ben zeer tevreden

Gemakkelijk besteld, uitstekende levering

Een 10 voor het hele proces, van bestelling tot levering

Goede surfers

Keurig netjes behandeld goed ingepakt zeer tevreden goede surfers

Snel besteld en precies zo geleverd

Makkelijk te bestellen Snelle levering

heel goed

Ik heb verschillende vragen per mail gesteld en kreeg telkens snel antwoord en ze dachten echt met mij mee. Bestelling werd de volgende dag al bezorgd.

Feilloos!

Snel, leverbetrouwbaarheid, gebruiksvriendelijk, correcte afhandeling

deprimerend

na div contact te hebben gehad was er geen mogelijkheid om mij naam in het systeem te vinden.uiteindelijk een oude fact erbij genomen toen ging het licht aan ik heb toen een order geplaatst via een betalingsmail het product ontvangen en bleek het een 750cl blik te zijn ipv van de geadverteerde 1ltr verpakking

snel en goed geleverd

jammer van de deel zending dat er geen optie is , informeer de klant dat er een deel levering komt , als het binnen een dag of 2 komt is voor de meeste geen probleem te wachten, scheelt weer in de kosten en milieu , verder goed geleverd

Goede service, we zijn blij met deze kwaliteit verf

Mijn ervaring Decoprof is geweldig goed !!! Ik gebruik en bestel al enkele jaren muurverf en verf van sigma De website van Decoprof is overzichtelijk en er is snel de goede kleur te bestellen. Het bestellen en t.m de aflevering thuis door post.nl was geweldig . Besteld en de volgende dag in huis , de emmers muurverf van 10 lt sigma zaten perfect verpakt en mooie service pakbon plus roerhoutjes erbij. Ik zou niet weten welke tip ik zou kunnen geven om de perfecte service te verbeteren . Ik klant word ik er wel blij van , en blij natuurlijk klant bij Decoprof .

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes