Snelle Levering - Prima Verf

Decoprof levert snel. Vandaag besteld, dan heb je het morgen, is niet bij alle webshops zo. Vorig jaar ook paar keer verf besteld, en dan is het er de volgende dag.

Positief

Ervaring is positief. Wel jammer dat bij het online bestellen niet meteen wordt aangegeven dat het product niet volledig op voorraad is.

Prima, vlotte levering

Gewoon goed

Snelle betaling, snelle verzending: top!

zoals verwacht!

Prima. Net geen 5 sterren omdat ik miste nog een laatste overzicht van mijn bestelling vlak voor de betaling.

Heel goed verzorgd ingepakt en snelle levering

Heel goed ingepakt dat er zeker niets kapot gaat Snelle levering Ik zou het toch gemakkelijk vinden als er een mail dezelfde dag zou aankomen dat het pakket die dag zou geleverd worden.

Mijn bestelling werd correct en in de kortste tijd uitgevoerd.

Perfecte levering.

Snel en goed product

Snelle en acurate levering van een goed product, werd niet in deze hoeveelheid (3 liter olie) aangeboden in de winkel.

Snel, makkelijk en duidelijke communicatie

Prima proces, mag iets persoonlijker worden.

Duidelijke communicatie en snel geleverd!

Vanaf het moment van bestellen op de overzichtelijke webshop, tot aan de ontvangst goede duidelijke communicatie. Producten werden snel geleverd, heel fijn!

Goede service, Snelle levering

Omdat ik er niet uitkwam op de website telefonisch contact opgenomen. Daarna heel vriendelijk en goed geholpen en heel snel geleverd (om 20,00 besteld, volgende dag om 15.00 in huis!!!

volgens besteld geleverd, leveringstijd aan de lange kant

volgens besteld geleverd, leveringstijd aan de lange kant

Guter Service, Profess. Abwicklung, sehr Kom, Transparent

Ware , wie beschrieben, sehr gute Abwicklung, guter Kontakt und Informationsfluss, schnelle Lieferung.

Snelle levering, goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit, het roeren van de verf is nodig en wat moeilijk.

TOP

Zeer snelle levering en de producten waren goed verpakt. Dit was mijn eerste bestelling maar ik zal hier zo weer een bestelling plaatsen.

Snelle en goede afhandeling van bestelling

Makkelijk bestellen, bestalen en afhandeling. Pluspunt dat je met levering direct een PostNL afleverpunt kan kiezen.

supersnel,correct en goed ingepakt top

top

Aan te raden

Duidelijke website. Snelle en correcte bezorging.

Gewoon goed

Niks vertraging vanwege..........juist!

Snel geleverd en zeer goedkoop

Goed verpakt en echt de volgende dag geleverd En de prijzen zijn zeer goed

Duidelijke website, goede priis en snelle levering.

Snelle en gratis levering

Toupret is voor mij het best merk. Ik heb die al twee keer besteld, en die werden in Max 24u afgeleverd. Tegen een heel voordelig prijs ook. Zorgvuldig verpakt. 5 sterren

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes