Top en snel geleverd!

Snelle en correcte levering

Prettig

Rampzalig

Waar ik in het begin begrip had voor een laattijdige levering owv de coronacrisis... (Maar wel tijdig besteld door mij) is dat toch langzaam veranderd in ergernis. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling moeten annuleren omdat het werk voor een bepaalde datum moest klaar zijn. Er werd mij beloofd dat de bestelling inderdaad zou geannuleerd worden en het betaalde bedrag teruggestort zou worden. Dat laatste bleef uit. Tot mijn grote verbazing stond hier weken later post.nl aan de deur met mijn (zogezegd geannuleerde) bestelling. Deze zal ik nu dus maar weer terugzenden omdat het werk reeds gedaan werd met andere producten, noodgedwongen v e andere firma. (En met een andere kleur dan eerst werd gekozen) Ik wacht nog op mijn terug te storten geld. Ervaring met deze site?? ---》 slecht.

tip top

Voor herhaling vatbaar

Zeer goede service, goede feedback en oplossingen op vraag cq probleem over mogelijk kleur verkleur.

Ik had een vraag gesteld over de kleur van de geleverde verf. Er kwam direct een reactie op de vraag en men stelde voor om een nieuwe bus te sturen zonder na te gaan of het geleverde juist was of niet. Alle lof hiervoor.

super! wat een luxe!

goeie prijs snelle levering 10/10!!!!

Goede prijs, snelle service!

Radiatorverf gekocht, veel voordeliger dan in eender welke andere winkel. Besteld en de dag nadien al keurig thuis geleverd, top!

traag zelfs rekening houdend met Corona+pinkster we

Besteld op 29/05 - track and trace opgegeven via PostNL op 02/06 - volgens PostNL op 04/06 is het pakket zelfs nog niet bij hen toegekomen - triestig als je iets dringend zou nodig hebben

sneller dan snel .

Dit is een winkel die zijn afspraak nakomt , vandaag besteld , morgen in huis .

Snelle levering, mooie prijs.

Juiste en snelle levering.

Super service!

Snel geleverd en correct verpakt!

Goedkoop en snelle levering.

Ik had een spuitbus Ral 3005 nodig en vond die bij Decoprof tegen een hele goede prijs. Bovendien werd hij supersnel geleverd.

Helder, snel en uitstekend verpakt

Zeer positief en tevreden.

Goede snelle service alleen jammer dat bezorger niet kwam

Van de winkel alles prima snel en vlot. Alleen zagen we geen bezorger is gelijk doorgereden naar PostNL afhaal punt wel kaartje in bus gedaan. Reeds probeer ik en klacht in te dienen bij PostNL

Ben aangenaam verrast.

Hoewel ik de verf qua kleur nog moet beoordelen,( verven van de keuken begint pas over uit een week ). is mijn ervaring erg positief, ik kwam er met die verschillende kleurwaaiers niet uit, een telefoontje, en geen wachttijd !!!, direct advies op maat, laat in de middag besteld, samen met 2 andere dingen, roller en afplaktape, de volgende middag al geleverd.

Goede Service en Snelle levering!

De levering ging precies zoals beloofd.

Behulpzaam en snelle levering

via e mail snel antwoord.

Snel en correct

Vandaag besteld morgen in huis! Netjes verpakt.

uitmuntend

Zonder discussie is een blik Sigmapearl Clean Matt muurverf na gebruik omgeruild voor een nieuw blik. Ik vond de kwaliteit van de muurverf niet goed deze voldeed niet aan de verwachtingen.

Een stapel van een meter hoog aan plastic vulafval!

Ik bestel speciaal de "groenste verf van Nederland" en krijg twee dozen, waarvan 1,5 gevuld is door een meter hoge stapel plastic... Nooit meer hier, ook al was de levering, ook in deze tijden vlot. Qua besteld materiaal nog geen idee. Ik moet eerst plek vinden om het plastic op te slaan terwijl wij hier alles wat mogelijk proberen te doen om dat zo min mogelijk in huis te halen. Onverantwoord en vooral onnodig in deze tijden! Genoeg alternatieven.

Goed!

Keurig op tijd, klopt altijd

Slecht

Ongevraagd bij een ophaalpunt afgegeven terwijl ik heb aangegeven thuis laten bezorgen.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes