Top! Zeer snelle levering.

had al eerder bij U een bestelling geplaatst, was toen al zeer tevreden over de correcte levering. Zal zeker later daar nogmaals gebruik van maken.

Duidelijk beschreven en alles gewoon op tijd binnen

Dag na bestelling binnen

Keurig en snelle levering.

Steeds op tijd geleverd

Kwaliteit is goed, en leveringstermijn zijn steeds ongeveer 3 dagen. Enige minpuntje, een gekozen kleur op de webshop was niet mogelijk om gemengd te worden. Maar Feedback was snel en correct.

Prima T shirts

Ik heb gebeld om te vragen of Gildan ultra cotton SS comfort fit t shirts dezelfde hoge boord hebben (meer kleuren) als Joy Santino! Men zou mij een mailtje sturen en dat is helaas nog niet gebeurd. M.vr. groet, Theo van Dooren

Duidelijk

Bezorging en producten duidelijk op site vermeld. De link met de bezorging laat gecommuniceerd. Nu is dat ivm corona geen probleem. Indien de bezorgafspraak in normale omstandigheden gewijzigd zou moeten worden was dat niet meer mogelijk.

Communicatie zou bezter en sneller kunnen

Op mijn vraag om een tweede zinloze verzendkosten terug te betalen hebben ze zeer snel in orde gebracht. Maar de communicatie ivm verzending liet te wensen over. We hebben ongeveer 10 dagen zonder nieuws geweest en dan via mail uiteindelijk antwoord gekregen. Dan was de zending er snel.

Snel afgeleverd

Sigma beits de gloss super ,

Wat een fijn gevoel.

Eerlijk is eerlijk, wa hebben wel wat moeten wachten. Maar waar moet je niet wachten met deze corona heisa. Het gaat hem om de service en opvolging die je erbij krijgt en dan kan ik best wel meegeven dat ik nog nooit zo goed ben behandeld als hier , een dikke pluim!

Netjes op tijd geleverd

Ik kreeg netjes op tijd mijn product

Kwaliteit voor gunstige prijs

Snelle levering en nalevering van backorder

Verf is zeer goed dekkend

Helemaal top

Makkelijk met bestellen word goed geinfomeert goed bedrijf echt een aanrader

Buitengewoon efficiënt

Supersnelle opvolging van bestellingen. Degelijk verpakt. 100% klantvriendelijke service. Proficiat!

Goed en snel!

Goed en gemakkelijk.Tevens tevreden over de prijs.

Na lang zoeken elders hier gevonden en super snel in huis.

Prima kwaliteit voor een prima prijs!

Anderhalve maand wachten op een bestelling?

Bij vorige levering ontbrak er iets en gingen ze naleveren.Duurde meer dan 5 weken???

Top merken tegen een scherpe prijs

Het bestelde de andere dag in huis. Goed verpakt en al het bestelde aanwezig. Als oud huisschilder zie ik professionele materialen waar ik goed mee kan werken.

Eens maar nooit meer.

Ik had twee kwasten besteld van Copenhagen 45mm breed. Toen ik na 14 dagen een mail stuurde kreeg ik bericht dat ze er naar zouden kijken. Daarna berichtte men dat omdat het zo lang duurde twee gelijkwaardige kwasten zouden sturen. Deze ontving ik vrij snel na drie dagen maar helaas met een breedte van 60 mm (progold) die ik veel te breed vond en voor dit karwei onbruikbaar maar misschien later voor iets anders. Ik kreeg wel snel 7,25 euro refund.

Goede online verfwinkel.

Heel goede verf, alles bij bestelling aanwezig.

Ik geef dat bedrijf een 10

Is een winkel vol schilder benodigheden,alles netjes vermeld en duidelijke foto s op de site en de prijzen netjes vermeld. Is echt een aanrader om daar zaken mee te doen.. TOP BEDRIJF !!

Goede service, ook bij onjuiste levering

Zo als verwacht . Top service .

Zal ik zeker aanraden aan vrienden.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes