Nog niet geleverd

Al van dinsdag besteld en volgens track & trace post.nl nog niet toegekomen in het postkantoor .

Hele goeie service Snel en goedkoop

geweldig

nvt

Top.

Bestelling gedaan en de volgende dag in huis. Uitstekende service.

Product Zou in 3-5 werkdagen binnenkomen. Maar was er de dag na bestelling al. Netjes verpakt. Prima

Super snel geleverd

Duidelijke website en super snel geleverd. Fijn als je midden in een klus zit!

Eerlijke prijs, snelle levering

Kwam als goedkoopste uit de test en razend snelle levering. Ook kijk ik of er achteraf betaald kan worden met “voor mij” nieuwe online winkels. Ook dat kan bij decoprof. Kortom een aanrader.

Goedkoop en snelle levering

Snel en correct

Geen enkel probleem

Snel in huis, goed product.

Communicatie is slecht

Telefonisch contact verloopt moeizaam. Lange wachttijd en bellen ook niet terug. Als je dan eindelijk je bestelling geplaatst hebt krijg je een bevestiging van de halve hoeveelheid zonder uitleg. Na betaling nog meer dan een week moeten wachten op levering.

Volop keuzemogelijkheden. Eenvoudig bestellen. Snelle levering. Prima.

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Zonder veel poespas besteld en de producten keurig verpakt binnen enkele dagen thuisbezorgd! Niks mis met dit bedrijf!

Goede snelle levering

Het is prettig zoeken op de site, het bestelproces werkt zoals het hoort, de levering is uitstekend en binnen een paar dagen in huis. Misschien dat de kleur er iets anders uitziet op het scherm dan in het echt, we hadden onze kleuren beide donkerder verwacht. Maar deze zijn prachtig.

Heel tevreden over

Heel vriendelijk en snel geholpen

Top service op alle vlakken !

Ben oprecht super tevreden. Zowel op vlak van website, tot advies & levering. Toen een bepaalde verf niet mogelijk was, hebben ze een duurder verf voor dezelfde prijs laten leveren. Kan niets negatief bedenken.

Correct

Correct geleverd ! Producten waren zorgvuldig verpakt !

Ondanks de Corona waarschuwing toch binnen één dag verzonden.

Zeer top

Meerdere keren wat besteld Altijd goed op de hoogte gehouden

Snel en makkelijk geleverd

snel en makkelijk geleverd

Mening niet toepasselijk door Covid19

Levering was wat later dan verwacht maar zoals ik al zei, tijdens Covid19 miserie is dat te verwachten.

Snelle en nette correcte levering.

Ik kon de lak ( verf ) niet in mijn omgeving kopen. Besteld bij Decoprof en binnen 1 dag geleverd en netjes verpakt. Super !!!!

Professioneel

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering van lak op kleur.

Supergoed

Zeer vlotte levering van mijn online bestelling

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes