Breed assortiment verf en schilders benodigdheden

Niet alleen leveren ze veel soorten en merken verf maar ook kwasten en andere schilder benodigdigdheden. Al meerdere keren bij deze website besteld meestal de volgende dag de spullen in huis via PostNL.

Verschrikkelijk.

De service en levertijd zijn perfect. De verf die ik nam is verschrikkelijk! Zonde van mijn geld

Super goed

Zodra de bestelling geplaatst was, goede opvolging via mail, duidelijke stappen en snelle bezorging.

Super, correcte levering en snel!

Super snel geleverd en dat voor een super lage prijs. Echt TOP. Ben zeer tevreden.

Topservice

Een vergeten (door mij) emmer verf werd na een telefoontje aan huis nageleverd op vrijdag. Anders hadden we een weekend moeten wachten. Heel fijn en daarom 5 sterren en al mijn verf komt voortaan bij Decoprof vandaan. Topservice!

top

snel makkelijk en correct!

Zeer snel. ( 2 dagen )

Nette firma die zijn afspraken nakomt .

Betrouwbare leverancier in onzekere tijden

Bestelling, betaling en levering zijn probleemloos verlopen. Ondanks alle drukte werd er na een werkdag al geleverd. Uitstekende ervaring met Decoprof.

pakketje is snel en goed aangekomen

top!

Nog nooit zo snel iets geleverd aangekregen....bestellen rond 18u en de volgende morgen om 10u aangeleverd....top

Snelle verzending en goed verpakt

Ik kreeg de gemengde verf super snel in huis. Goed verpakt

Geweldige snelle levering

Precies zoals aangekondigd was. Vóór 21:00 besteld, volgende dag in huis. Ondanks de enorme drukte.

Snelle, correcte levering

Snel en correct geleverd. Degelijk verpakt!

levertijd is te lang

Verf is prima. De bezorgtijd is erg lang. Deze week 5 dagen met de zondag niet meegerekend. Dit is de derde keer dat ik bij Decoprof bestel. Ik houd rekening met de corona tijd. De vorige keren was er echter geen corona en had ik de verf ook pas na drie dagen in huis. Dit is gewoon te lang. Met vriendelijke groet, Ja Panman

snelle en correcte levering

's avonds besteld, de volgende dag al in huis, top !!!

Goed, snel, correct

Ergens las ik achteraf betalen. Uit de mailen die ik ontving gaven de indruk dat je eerst moest betalen voordat de bestelling in behandeling werd genomen. Dat kan dus duidelijker.

Goede producten, slechte service

2x besteld, 2x meer dan een week op onze bestelling moeten wachten (ondanks gecommuniceerd werd dat de levertermijn 1à2 werkdagen bedroeg). Zelf ook meerdere malen moeten bellen om te horen wat de status van ons order was. Reden was dat er 1 of meerdere producten niet op stock waren. Akkoord dat dit kan gebeuren, daarom hebben we ze ook een 2e kans gegeven, maar communiceer dit dan ten minste en geef de keuze aan de klant: de beschikbare producten alvast uitleveren, wachten op het volledige order of het order annuleren. Kwaliteit van de producten is prima, maar door gebrek aan communicatie zien ze ons hier toch niet meer terug.

Uitstekend !!!

Bestel vaker online en kom ook in de winkel. Altijd een super service. Vandaag bestellen is meestal morgen in huis. Oh ja , vergeet de scherpste prijzen niet !

Goed telefonisch contact en via de webwinkel de bestelling keurig afgerond en de volgende dag in huis. Top!

Goede service en snelle levering

Door het grote assortiment en de gunstige prijzen

zeer ontevreden

Ik heb materialen besteld die volgens de website voorradig waren maar ik heb daar meer als een week op moeten wachten. Vervolgens zou ook nog eens een deel worden nageleverd. Na nog een week heb ik de nalevering afgezegd. Hiermee kan ik geen werkzaamheden plannen. Kan van deze webwinkel niet op aan.

Goede kwaliteiverv en super snel geleverd in deze tijd👍

Helemaal top

Duidelijke site, goede klantenservice (snel) en complete levering

Vanwege corona duurde levering langer. Via klantenservice (telefonisch) snel en duidelijk uitgelegd. Daardoor werd de track en trace code niet per mail toegezonden.

Goede en snelle sevice

Goede en snelle service