Goede en snelle sevice

Goede en snelle service

Snel in huis.

Besteld en snel in huis. Fijne webshop!

Vlugge levering

Door een zelfgemaakte fout, was het product naar een een niet bestaand adres gestuurd waardoor het product weer retour bij Decoprof werd afgeleverd. Zij hebben mijn fout hersteld en het product onmiddellijk weer terug gestuurd. Decoprof heeft zich veel moeite gedaan om het ontstane probleem op te lossen.

zeer goed

Wij hebben door een fout lang moeten wachten

Uw medewerker M.zuiderend heeft super hard zijn best gedaan om onze bestelling toch op zijn plaats te krijgen .Bedankt

Snelle levering en fantastische verf van Hermadix

Ondanks de waarschuwing dat het langer kon duren i.v.m. Covid-19, werd het binnen 30 uur al bezorgd! En de krijtmatte meubelverf van Hermadix was supersnel droog, staat fantastisch in ons nieuwe huis en kan ik iedereen aanraden!

Correcte afhandeling

Alles is goed verlopen

perfect service en goed advies

goed advies gekregen en snel geleverd.

5l verf besteld en het werd de volgende dag al in Belgie geleverd

Verfkleur ambiance gekozen, systeem liep daarop vast. Via de decoprof service geholpen en andere kleur gekozen. Toch zat er de ambiance kleur in de emmer. Besluit: als het even niet vanzelf gaat, toch vlotte service. Bedankt.

Snelle levering en goede prijs

Goed en snel geleverd

Zoals verwacht, goed.

Gewoon prima

Snelle, nette levering. Prima assortiment en dito prijzen.

Voelde mij bedrogen

Betaalde voor Lijm 4,5 kg maar deze firma leverde 2,25 Kg Voelde mij bedrogen. Heb e mail verzonden met de klacht maar krijg geen antwoord. Wel snelle levering. Hopelijk zetten ze dit nog recht anders zal het bij 1 bestelling blijven. Olivier. Schatteman.

mijn pakket nog steeds niet ontvangen

ik zou niet weten hoe de produkten zijn daar ik deze nog steeds niet ontvangen heb. Ik weet dat het deze periode zeer druk is maar dit is er toch over

Goede service Gemakkelijke webshop Zeer goede informatie Alles mooi en snel op tijd geleverd

Prima zaak.

Correct geleverd .

Binnen de beloofde tijd geleverd en goed verpakt .

Goede en snelle service

super snel

Super snel bezorgd

Mengkleur is goed

Er wordt veel geschreven over de snelle levering, dit was in mijn geval ook zo. Maar wat ik eigenlijk veel belangrijker vind is dat de kleur die ik heb laten mengen ook klopt met de kleur staal, dit geeft ook aan dat de mengmachines naar behoren werken. De kleur welke ik gekocht heb klopt netjes met de kleurstaal. Volgende leveringen ga ik dan ook zeker bij Decoprof bestellen.

zeer goed

mooi op tijd mijn bestelling gekregen

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes