Keurig op tijd zoals vermeld in email

Keurig op tijd geleverd

Prima geleverd

Leverd super snel!

Ik kreeg uitleg en snelle levering

Top afhandeling

Ondanks deze moeilijke tijden zeer snelle levering, helemaal in orde.

Snelle levering, goed verpakt

Het enigste nadeel van verf online te bestellen is dat je de kleuren niet zo goed kan inschatten, voor de rest zeer tevreden over de verf die ik besteld heb, de kleur was niet helemaal als verwacht maar is achteraf toch nog mooi geworden. Prijs kwaliteit in orde. Alleszins zeer tevreden en denk hier zeker nog weer te bestellen.

Heel tevreden over aanbod, communicatie en flexibiliteit

Open en correcte communicatie via email verloopt prima. Ook een vraag om mijn order alsnog aan te passen omdat leveringstermijn niet kon worden opgegeven, mede n.a.v. COVID-19 fase, werd zonder probleem aanvaard en aangepast.

Product en levering perfect!

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

Snelle levering en afhandeling

Ik had jullie 5 sterren gegeven zou de bestelling van de eerste keer volledig in orde zijn geweest. Na mail een snelle rechtzetting!

Ondanks Corona toch nog redelijk vlug bediend geweest.

Doordat de aanvoer van Histor niet zo vlot binnenkwam bij leverancier, dan toch vlot en goed bediend geweest.

Prima werkende site, adequate afhandeling en snelle levering

Zie zin, net nog groter assortiment en zou 10 scoren

uitstekende service

snel geleverd en goedverpakt product

Snelle en eerlijk personen

Ze geven juiste beschrijving en uitleg hoe je met het produkt werkt .

Supersnelle levering

Ondanks de coronaperikelen toch 2 dagen nadien in huis. Super

Correcte levering

Correcte levering en op tijd. Toppie.

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Eerste keer besteld. Goede prijzen, makkelijk bestellen, snel en juist geleverd. Plus punt dat je direct bij een PostNL punt kan laten afleveren.

Correct

Vriendelijk En Goede Service

Er was zelfs een roerstokje bij de levering van de verf bedankt!

Zeer lange levertijd

Na meermaals telefonisch contact te hebben gezocht betreffende de levering kreeg ik te horen dat 1 item niet meer op voorraad was. Er zou een alternatief worden meegestuurd, maar je raad het al..... ik kreeg gewoon het door mij bestelde.... jammer dat de levering bijna 2 weken geduurd heeft

Geen ervaring; bestelling nog niet geleverd

zie boven; huidige bestelling is nog niet geleverd dus kan ik geen beoordeling geven. ....eerdere bestellingen waren perfect op tijd

Snelle levering en mooi ingepakt

Duidelijke site en snelle service zelfs tijdens de Corona 😅😷

alles correct verstuurd ,alleen heb geen bericht ontvangen wanneer het bezorgd zou worden.

Super snelle en goeie service

Gewoon top

Ondanks de corona crisis toch snel in huis. Goed verpakt. Zelfs met roerstokje geleverd! Volgende keer bestel ik weer bij dit bedrijf.

dik in orde

ok