Top team

Op 2 dagen geleverd .... in België

Ondanks corona toch snelle levering. Een dag eerder dan aangegeven. Verf is prima.

Prima product

Snel geleverd tegen een redelikjke prijs

Snel geleverd tegen een redelijke prijs. Wat ik wel jammer vond is dat er helemaal geen bevestiging en tracking informatie is gestuurd van de bestelling.

Perfect !

Snelle levering ondanks covid-19

Prima Service

Zeer tevreden...

SUPER

super

Correcte levering

Bedankt voor de vlugge levering.

Vlot en correct

Verf en schilder materiaal besteld en 2 dagen later al aangekomen in België zelfs tijdens de corona periode 👌

Deze site is echt een aanraander

Ik heb deze week week bestelt en gisteren alles toe gekregen direckt beginne verven en echt een top product zeker voor heraling vatbaar als ik nog materiaal nodig heb doe zo verder

Zeer correct

Vertrouwelijk,vlot.Zeker de moeite om bestellingen te doen.

vlotte afhandeling van je bestelling en duidelijke info

gewoon goed

Gewoon goed in deze corona tijden tocht nog snelle leveringen

TOP verkoper

Goede beschrijving, snelle afhandeling en levering. Zeker aan te bevelen !

Het mindere vond ik dat we dezelfde dag in zelfde factuur een bestelling geplaatst hadden en dat dit in twee paketten op twee verschillende dagen werd afgeleverd...

Uitstekende en snelle service!

Heel vlotte levering ondanks drukke periode.

Alles verliep naar wens

Producten zijn binnen de aangegeven bezorgperiode bezorgd en juist

Eerlijk advies

Ik heb advies gevraagd en ze gaven goed inzicht in welke kwaliteit verf en ook wat de levertijden zijn

Snel

Beter als andere

Producten die ik zocht snel gevonden. Wat in België niet mogelijk is, is gratis verzending. Hier dus wel. Dus sorry voor de Belgische handelaars, jullie kunnen nog veel leren qua online verkopen van Nederland. Goede prijs/kwaliteit en ondanks coronacrisis snelle levering.

Gemakkelijk en snelle service en....goede prijs !

Mijn vorige levering was perfect in orde, heb vandaag extra verf besteld en wacht op de levering ! Heb echter een kleine opmerking... mijn mail voor inlichtingen over de te koop aangeboden verfborstels, zijn blijkbaar nog niet verwerkt . Vriendelijk groeten , van een tevreden klant

Goed, zoals het hoort

2e keer besteld, na 2 dagen bezorgd . Door corona crisis 1 dag later bezorgd. Complimenten!

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes