Bedrijf communiceert zeer langzaam en levert verkeerde goederen

Door een vermoedelijke bug op hun website bestel ik verkeerdelijk 2 x hetzelfde type produkt ipv 2 verschillende types. Ik heb hier asap een email over gestuurd én ook nog eens hun online contactformulier ingevuld. Ik kreeg antwoord na 1 dag dat ze de 2 verschillende types gingen versturen. Niet dus ...

Snelle en goede levering

Snel geleverd .goede communicatie. Netjes verpakt

top levering

Snelle levering, correcte prijs

Super het was een dag daarna Met een mooie verpakking Geen beschadigingen

Super snelle levering

Super snelle levering

Snelle levering goed verpakt prima product

Voldoet niet aan levertijd, onduidelijk

Op de site staat duidelijk dat bestellingen die voor 21.00 gedaan zijn morgen in huis zijn. Blijkbaar zijn daar wel uitzonderingen voor. Je moet daar zelf goed op letten en zelf bepalen op welke levertijd je moet letten. Ook in contact met klantenservice geven ze deze fout niet toe.

Komt zijn belofte na. Geweldig blij.

Prima bedrijf

Grondverf en lak voor gebruik buiten besteld per e-mail. Volgende dag werd ik gebeld of het juist was dat ik grondverf voor gebruik binnen moest hebben. Vergissing gecorrigeerd dank zij oplettendheid van Decoprof. Compliment!

Makkelijk vinden van producten. Goede kwasten. Snelle levering

Niks ontvangen

Een aantal kleurstalen besteld die via de brievenbuspost geleverd zouden worden. Tot op heden niets ontvangen (week verder) en er wordt al wel tot twee keer toe een beoordeling gevraagd. Dus bij deze

Net geen tien.

Snel geleverd, prettig geprijsd, goed verpakt. Maar niet de verf geleverd die ik besteld had! Nou kan het zijn dat dat type niet meer gemaakt wordt door de fabrikant, maar pas dan de website aan. Daarom net geen tien. De geleverde verf was op zich trouwens prima.

Goede service.

Geen.

Snel geleverd. Top regeld.

Verf op jleur besteld op vrijdag middag. Zaterdag ochtend in huis. Top

trés bon

trés bon service félicitation

Makkelijk en snel

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snelle levering. Alles goed verpakt.

snelste levering. 's avonds besteld, 's morgens in huis

Om 12 uur ‘s middags besteld. De volgende dag om 12.30 uur geleverd.

Goede prijs en service

Goede website en prima orderafhandeling

Goed verpakt geleverd

Vond een medewerker van filiaal Ridderkerk niet echt duidelijk communiceren, maar wel vriendelijk. Ik kon niet echt duidelijk uit de email opmaken dat deze track&trace codes bevatte. Daarna de klantenservice gebeld deze medewerker vond de email ook erg summier. Maar overall netjes geregeld.

Maandag besteld om 20.45 uur en wordt NIET de dag erna bezorgd maar pas op vrijdagavond!!

Maandagavond verf besteld om 20.45 uur maar niet op dinsdag geleverd zoals geadverteerd wordt. Wel n mail gekregen dat het woensdag geleverd zou worden maar ik kreeg dinsdagavond een nieuwe mail dat de verf pas vrijdagavond zou worden geleverd. Enig begrip hierin is er wel omdat er helmelvaartsdag tussen zit. Dat is helaas de dag dat ik de verf nodig had!

top

toptop

Levertijd klopt niet

Afgelopen dinsdag besteld en er werd vermeld dat het woensdag geleverd zou worden. Maar zonder een enige melding is dit opeens vrijdag geworden. De volgende keer maar weer bestellen bij een betrouwbare webshop!

traag

De beoordeling is gebaseerd op het feit dat ik na 4 dagen nog steeds niet weet wanneer mijn bestelling afgeleverd wordt.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes