Netjes en goed verakt geleverd. Met kortingsbon voor de volgende x!

Netjes en goed verpakt geleverd.. Met een kortingsbon voor de volgende x!

Snelle service!

S'avonds bestelt, volgende dag in huis!

Goede service, snelle levering

Aanrader

Uitgebreidde keuze Duidelijke webshop Veel mogelijkhden om te betalen. Duidelijke waarschuwing voor langere levertijd ivm coronavirus

Zonde

Ik had en emmer behangerslijm gekocht en die was daar blijkbaar al stuk en hebben ze die maar vast geplakt met ducktape Resultaat den helf van de lijm lag in de doos

Snelle levering! Alles in orde! Top!

Top geregeld

Alles netjes op tijd geleverd en goede prijs

Duidelijk

Er werd duidelijk gecommuniceerd tussen klant en bedrijf

Ik vraag, en U levert

Geachte, Niets dan lof, kwaliteitsproducten aan een eerlijke prijs. Wat wens je nog meer, Rap geleverd zeker in deze periode van "Corona"! En ik ben een gelukkige man, van ik kan verder werken. Met vriendelijke groet, René Van reybrouck

goede website en prima levering.

uitstekend

Prima product

Snelle levering, goed verpakt, prima product

overzichtelijke site. Snelle levering, zelfs tijdens de Coronacrisis!

Overzichtelijke Snelle levering Prima service

Bestelling na 2 keer nog niet compleet

Bestelling na 2 keer nog niet compleet , resultaat dat we niet verder konden ....

Vlotte bestelling en levering,goede service!!!

De bestelde kleur was niet meer voorradig ,werd persoonlijk opgebeld met een nieuw advies voor mijn kleurkeuze

Snelle verzending, product zoals beschreven

Ik heb een Hammerite metaalontvetter gekocht. Product is snel verzonden en snel ontvangen. Goed verpakt, zoals het hoort...

Scherpe prijzen, snelle levering, super service

Er was een emmer lek gegaan in het transport. Ik heb dit gemeld en kreeg de dag erna reeds een vervanging. Zelden zo'n service gezien. Ik raad Decoprof dus zeker aan!

Besteld en snel geleverd, netjes ingepakt, kortingsbon voor de volgende keer. Helemaal top!

Duidelijke website en goede producten

Goed overzicht van alle producten en dus eenvoudig te bestellen. Daarna supersnelle levering. Heel blij, net direct tweede bestelling geplaatst.

De spullen waren netjes verpakt en snel geleverd. Een product werd nageleverd en de communicatie bij navraag hieromtrent was top! Zeer snelle reactie en binnen een dag alsnog verstuurd.

Eenvoudig, snel, kwaliteit en goede prijs

Eenvoudig bestellen met Afterpay. De verf was goed verpakt en werd binnen 2 dagen afgeleverd. De prijs is vergelijkbaar met de groothandel, maar wordt ook nog eens thuisbezorgd. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Uitstekende service ***

Top service ***