Uitstekende levertijd, product zoals verwacht.

Snelle en betrouwbare levering.

Cool

Nvt

Super bedrijf, snelle levering. Nog nooit problemen gehad

Correct

Correct

Prima ervaring

Snel, goed verpakt en voordelig

Goede service in deze moeilijke tijden

Klantvriendelijke service, oplettend en behulpzaam

2 potten verf besteld. Netjes nagebeld dat ze er nog maar 1 op voorraad hadden en of ik deze misschien al eerder wilde ontvangen. Uiteindelijk nog 1 pot bijbesteld, netjes toegevoegd met een extra betalingslink. De 3 potten kwamen netjes tegelijk binnen. Goede service.

Makkelijke site

Jammer dat de levertijd wat langer was! Maar kreeg daar wel info over zodat je weet waar je aan toe bent! Het was netjes verpakt!

supersnel geleverd.....

super snel geleverd denk toch wel een aanrader las je dringend verf e.a. nodig hebt.....

Meerdere keren bestelling gedaan bij Decoprof

Helaas bij laatste levering zat deksel niet goed op de pot waardoor alle spullen onder de verf zaten. Rest ben Ik altijd zeer tevreden over bestellingen geweest.

Makkelijke site en snelle levering zeer tevreden

Makkelijke site en snelle levering zeer tevreden, ik zal zeker nog meer verf of tex bestellen bij Decoprof

Ondanks de drukte zeer snelle levering van mijn bestelling.

Zeer positief verpakking van materialen was uitstekend. Voor deze producten zal ik niet gauw meer naar een bouwmarkt gaan.

Snelle bezorging en verf van goede kwaliteit

Vlotte levering en je krijgt bericht wanneer t geleverd wordt. Heb weer al besteld en verf van goede kwaliteit.

Goed aanbod, mindere communicatie

Door omstandigheden latere levering, maar niet goed gecommuniceerd

Héél sneller levering!

Héél sneller levering, product goed verpakt beter kan niet

Snelle levering en aantrekkelijke prijs

Gewoon perfect. In iets minder dan 24u had ik de bestelling binnen

Snelle levering en goed verpakt

Scherpe prijzen! Voor A merken sterke concurrentie voor de bouwmarkten

Correcte en snelle levering

Ondanks de waarschuwing op de website dat de levering langer zou kunnen duren toch daags na de bestelling geleverd. Top!

Goede prijs/kwaliteit en zeer snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit en zeer snelle levering.

Persoonlijke service

Had alleen verfrollertjes nodig om een restant van eerder gekochte verf te verwerken. Gebeld om langdurige bestel- en veezendprocedure in deze tijden te voorkomen. Direct geregeld en verstuurd. Dat maakt mij blij.

Heel snelle levering. Wij bestellen opnieuw bij jullie. En maak reclame voor jullie service.Blijf zo verder doen.

prima voor verdere bestellingen.

Vlugge levering. Heel goed ingepakt.

Niet volgens afspraak op de juiste datum bezorgd.

Als je afapreekt dat het over 3 dagen bezorgd word. Dan hebben ze ruim de tijd voor de bezorging. Dan verwacht je niet dat het uitloopt.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes