Ik ken het product. Topkwaliteit ! Super snel geleverd. Top !

Het product is mij bekend. Ik heb er al mee gewerkt. Heb het via internet bij jullie kocht omdat het goedkoper is dan in de winkel in België en ik er zelf niet om moet rijden. Bestelling werd héél snel geleverd. Bedankt

Wederom prima

Bestellen gaat eenvoudig en levering is altijd vlot. Ook wanneer de verf nog op kleur gemengd moet worden is levering meestal de dag na bestellen. Fijn om te kunnen vertrouwen op deskundig advies en tijdige levering.

Snel en netjes

Besteld en volgende dag, goed verpakt, geleverd. Klasse !

Uitstekende service.

Vandaag besteld morgen geleverd.Ook in Belgie

Correct en vlotte levering

Levering zat goed verpakt en is volgens planning geleverd

Service is goed maar de sevice van tnt minder pakket is netjes opgestuurd en op tijd

Decoprof heeft goede service alles is op tijd bezorgt maar de tnt maakt er weer 'n potje van zouden zoals afgesproken komen maar nog niets binnen zou 'n andere vervoerder nemen want dit is ook niet goed voor 't bedrijf wat wel alles doet om 't goed te laten verlopen

Snel en correct

Bestelprocedure perfect, correcte levering de volgende dag.

Goed en stipt

Goede communicatie en optijd

Snelle service!

Ik had een pak van 10 ffp2 mondkapjes besteld ivm de COVID-19 uitbraak. Had ze de volgende dag in huis! Top!

Heele goeie service!

Super aardig en een snelle levering!

Snel geleverd.

Info op de site klopt niet met de werkelijke levering

Ik had besteld 8x bison vochtvreter navulling 2x 500 gram, zoals op de site stond weergegeven. Ik heb ontvangen 8x bison vochtvreter navulling 2x 450 gram. Dit lijkt erop dat zo 10% minder geleverd wordt dan beloofd. Het kan zijn dat bison niet anders meer heeft (?), maar de site van Decoprof laat nog steeds de navulling van 2x 500 gram zien.

Was vroeger goed, tegenwoordig niet meer

Vroeger vaak besteld, maar nu echt niet over te spreken. Op de website stond dat het prodcut op voorraad was, maar uiteindelijk later geleverd geworden, wat me stoort is de slechte en onduidelijke communicatie. Jammer, want vroeger was de service hier prima!

Binnen 24 levering groot assortiment en kealiteit

Makkelijk besteld, geen gedoe met betalen, snel geleverd. Duidelijke factuur, track en trace code om alles te kunnen volgen...

beits was zoals de beschrijving prima

in de avond nog besteld, volgende dag om 1 uur al in huis

Levering duurde iets langer omdat er problemen waren met de verf, maar mooi opgelost en toch zo snel mogelijk geleverd.

Perfekt toller Ablauf

Super , ich bin sehr zufrieden wie alles funktioniert hat. Hoffentlich gehen jetzt auch noch meine Flecken im Boot weg

Super, schneller Versand, immer wieder gern

Es war der erste Kauf für mich in den Niederlanden und alles o.k.. Dankeschön

Groot assortiment, lage prijzen en snel geleverd!

Concurrende prijzen en snel geleverd en goed verpakt Zoals het hoort bij een webshop ga zo door!

prima webshop

gewoon goed , komen hun afspraken altijd na.

Snelle service, duidelijke communicatie

Dirk Dronkersweg 17