Snelle service, duidelijke communicatie

Nadat ik een review had geplaatst over het feit dat ik maar 1 viltroller kreeg, ipv 10, zoals afgebeeld stond, werd er contact met mij opgenomen. Ik heb nu een doosje van 10 rollers gekregen.

Uitstekend.

Op tijd besteld was de levering de volgende dag al in huis. Bestelling was compleet en.uitstekend verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Beetje dubbel

Prima. snelle levering . Top. Kanttekening. Op een bestelling van 8.68 verzendkosten van 5.95 is dan wel weer minder.

Snel en goed geprijsd!

Mooie prijs en volgende dag netjes geleverd!

Snelle levering, goed verpakt

👍

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

pakket te laat bezorgd

Het is natuurlijk vervelend als een website met grote letters claimt Op werkdagen voor 21:00u besteld, vandaag verzonden en dan bij het afronden van de bestelling nog meldt Morgen vanaf 15:00 ophalen op postnl afhaalpunt De bestelling was vrijdag 07:16 Daarna komt er een email van Decoprof: Normaal gesproken worden bestellingen binnen drie werkdagen verwerkt en verzonden, maar dit kan soms langer duren. (NB: zaterdag en zondag zijn geen werkdagen!). Is er vanaf het moment dat u de bestelling hebt geplaatst minder dan en week verstreken, geef ons dan nog een paar dagen om uw artikel(en) in te pakken. Zijn er vanaf het moment dat u de bestelling hebt geplaatst meer dan zeven dagen verstreken en hebt u geen verzendbericht ontvangen, stuur ons dan een bericht Dus ik bellen, maar het zou wel op tijd arriveren. Waarom dan deze email? vrijdag 14:51 kwam de track & trace code, en zaterdag om 11:00 bericht van postnl dat de aflevering vertraagd was en het pakket pas maandag 15:00 beschikbaar was. Weg plannen om op zondag te schilderen. Weg planning voor de verbouwing de rest van de week. En omdat ik het naar een afhaalpunt stuurde, en ik op maandag tot laat werk, kan ik het niet eens laten ophalen, wat het moet op naam en volgens postnl kun je alleen iemand machtigen om een pakket op te halen met het briefje van de postbode in de brievenbus (Wat er dus niet komt). Nou is dit niet alleen de fout van Decoprof, maar als zij de verzender kiezen, dan zijn zij ook verantwoordelijk voor de gevolgen daarvan. En die zijn bar slecht, in dit geval.

Zeer kleurige afhandelen van bestelling

Makkelijk bestellen

Al veel vaker hier lakken of oliën besteld voor mijn meubelmakerij. Atlijd snel geleverd en prima verpakt!

Eergisteren besteld en gisteren geleverd. Heel snel dus.

Goede snelle afhanding wat niet voorradig was kwam enkele dagen later al

. Toppie

Service met een hoofdletter

Ondanks de door mij verkeerd bestelde kleur van verf werd e.e.a. kosteloos de dag erna al omgewisseld. Dat is nog een service en zeker de reden om hier weer de volgende aankopen te doen.

Snelle levering en goede verf!

Vlotte bediening

Knap herstel na een langdurig bestelproces

Ik heb aardig wat voorstrijkmiddel besteld en dat bleek na 14 dagen nog steeds niet voorradig te zijn. Na een wat sarcastische email, is dat door Decoprof razendsnel opgepakt. Mijn sarcasme heeft dus wel gewerkt, maar bleek achteraf niet helemaal terecht. Lof voor het herstel.

Super snel en netjes verstuurd en geleverd

We hebben een aantal keer verf besteld. Goede prijzen en snelle levering. Als er een wijziging in de order is wordt je netjes gebeld maar m het op te lossen.

uitstekende service

kon op de site niet goed de kleur bepalen en werd daar uitstekend bij geholpen

Zeker een aanrader

Goede service Uitstekende kwaliteit

correct

goede service, vandaag bestellen, morgen in huis

Snelle levering, juiste product.

Eenmalig een pot flexa 2,5 liter besteld. Snel geleverd, juiste product, aantrekkelijke prijs. Inclusief roerstokje. Wat wil je nog meer

Prima zoals ik de bestelling heeft ontvangen

Super had het snel binnen.

Makkelijke website en snelle levering.

Snelle en verzorgde levering

Bestelde producten waren heel goed verpakt. Levering volgens planning. Scherper prijzen. Een aanrader.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes