Alles is goed gedaan.

Prima ervaring

Snelle afhandeling van mijn bestelling.

Goede service En prima communicatie

Goede webshop, snel geleverd, goede prijzen

Goede webshop, snel geleverd, goede prijzen

Netjes en snel

Snel

Snel geleverd, ruime assortiment.

Helemaal tevreden mee. Laat in de avond iets besteld wat ik nergens anders kon vinden, de volgende dag vroeg in de ochtend ontvangen.

Snelle levering.

Een beetje minder verpakkingsmateriaal had best gekund. Vooral de hoeveelheid plastic die gebruikt is voor het vervoer is niet meer van deze tijd. Verder dik tevreden.

Prima. 1 puntje ter verbetering: de track & trace code in de email was niet gelijk een link naar POSTNL....

Prima levering

Een product niet voldoende op voorraad, helemaal goed in onderling overleg opgelost!

makkelijk te bestellen, heel vlot en vlug geleverd

vrijdagmorgen besteld, zaterdag gedurende de voormiddag reeds geleverd, daarenboven veel goedkoper dan bij Bol.com

stipt verpakt en geleverd

stipt verpakt en geleverd. roerstokje?

Bestelling niet compleet en verf met dikke laag prut erop

Bestelling: drie kleuren verf en schoolbordenverf 250ml. Bestelling was niet compleet. Ik mis de rode verf. En bij het openmaken van de schoolbordenverf zat er een dikke laag harde prut van een centimeter dik in het blik. Oude verf dus!! Heel vervelend als je de verf zondag nodig hebt!! Ik heb het bedrijf gemaild en wacht op een reactie. Inmiddels nwe verf gekregen. Maar helaas. De schoolborden verf van ander merk zit ook vol met prut onderin. Een bericht op de chat van decoprof maar daar wordt niet op gereageerd Kortom.. ik blijf bij mijn mening dat ik dit bedrijf niet aanbeveel aan derde.

*Duidelijk *scherpe prijzen *levering 👍

Alles prima gegaan

Snelle korrekte levering

X

De beste

Fijne vlotte samenwerking

zeer correcte prijs en uitstekende kwaliteit

Zeer vlugge levering, echte aanrader!

Altijd snelle levering en goede service!

Niet best

Onduidelijk waar mijn bestelde item is. Geen reactie op mijn mail naar klantenservice. Daarentegen wel een mail met de vraag voor deze review.

zeer snel

zeer snelle levering, en uiteraard het juiste!

Prettige webwinkel

Ik ben altijd op zoek naar de betere online winkel en met decoprof.nl webshop heb ik er weer 1 vonden met een goede keuze in haar assortiment.  Het bestel proces, plaatsen van een order, betaling, verpakking, verzenden, met track en trace tot de bezorging waren netjes zoals beloofd voorspoedig en soepel verlopen. Zo ziet de klant het graag! Ik ben vet tevreden over deze webwinkel en kan deze ook gerust aanraden👍

goede en correcte info mbt de levering. 4.5 sterren ipv 5 omdat op de website staat “ vandaag besteld etc” en bij de orderbevestiging komt dan het bericht dat het mogelijk langer duurt. In ons geval werd er wél direct geleverd, maar de orderbevestiging was een tegenvaller. Willem

slecht

Pakket niet ontvangen hoor verder niets krijg ook geen nieuwe Ik ga niet meer discussie voor die paar centen betaal gewoon maar bestel niets meer daar

Van bestelling tot ontvangen, in 1 woord TOP.

Goede ervaring omdat je steeds op de hoogte gehouden wordt hoever ze zijn met jouw bestelling, tot en met de levering.

precies op tijd

Dirk Dronkersweg 17