Goede hulp en snelle levering.

Goede hulp en snelle levering. Producten zijn uitstekend.

Prima afgehandeld

Er was niets op aan te merken.

Duidelijke site, snel geleverd en behulpzaam aan de telefoon toen ik nog een vraag had.

Duidelijke site, snel geleverd en behulpzaam aan de telefoon toen ik nog een inhoudelijke vraag had over schilderwerk. Heel tevreden

Zoals het hoort

Perfect verpakt

Perfect verpakt en op tijd verzonden, voor herhaling vatbaar!

goed verpakt en snelle levering

Snelle duidelijke service

Gewoon 100% ok

Wordt snel geleverd, prima assortiment. Al meerdere keren besteld en de volgende keer weer bij Decoprof.

Gewoon perfect

Zeer correcte shop, bestellen betalen en dag erna geleverd aan huis. Wat wil je nog meer perfect, aanrander

Goed product

Goed smeerbaar en te verwerken. Na het schuren een mooi resultaat

Heel slecht.... heb nog steeds niets ontvangen!

Verfstalen besteld, dagen geleden bericht ontvangen dat deze geleverd worden. Nog steeds niets ontvangen. Wel steeds email om te beoordelen.

Mooi product en snelle levering!

Caparol Muresko Silacryl besteld in 2,5 liter. Superfijne en kwalitatief goede verf voor de buitenmuur. De emmer is heel snel bezorgd waardoor we snel met de klus konden beginnen. Heel tevreden! Klein puntje van feedback: het zou helemaal subliem zijn als er een iets langere roerstok bij geleverd zou worden. Dat scheelt vieze vingers ;)

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeer fijne ervaring

Zeer snelle levering. Je kan je bestelling goed volgen. Zeer goed ingepakt. Goede kwaliteit

Prima materiaal

Prima materiaal.

Snel, correct en niet duur.

Snelle levering, juiste lak MET roerstokje en goedkoper dan ergens anders.

Persoonlijk contact

Daar het materiaal dat we bestelden niet meer voorradig was, hebben ze ons gecontacteerd en werd een alternatief aangeboden. Dit werd heel correct en snel verzonden. Hartelijk dank!

Alles was top, van bestelling tot levering.

Heel positief. Goed product

restol olie , topprodukt

snelle levering en goede olie voor vlonder

Prima service, goede prijs

Snelle afhandeling, snelle levering, prina prijs, goed verpakt. Mvg Dick

Top advies gekregen en razendsnel bezorgd

Hele fijne winkel. Twijfelde over hoeveelheid en kwasten en overschilderbaar zijn van iets. Super goed advies gekregen, er werd geluisterd en heel goed geholpen. Na bestelling is er meteen de volgende dag al geleverd tegen een goede prijs. Ik kan lekker aan de slag

Heel tevreden

Snel en goed verpakt verzonden. Verf voldoet helemaal aan de verwachting.

Heb binnenkort nog meer Sigma acryl muurverf nodig.

Top bedrijf!

Snelle levering voor een prima prijs. Fijne website ook. Een artikel was abusievelijk niet meegestuurd, maar werd de dag erop alsnog verstuurd. Heel tevreden.

Prima, vlotte verzending

Grote keuze en snel geleverd

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes