perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wat je afspreekt, wordt nagekomen!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

goede service en snelle afhandeling

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed verpakt, levering binnen de vermelde dag, pak bon, alles in orde, bedankt !

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super goede en snelle service! Ik kreeg helaas een foute levering van mijn bestelling, maar snel en zeer klantvriendelijk opgelost!

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering makelijk te bestellen via site en duidelijk

Inpakken van het materiaal kan verbeterd worden mijn verzending was namelijk kapot aangekomen doos was open gescheurd door het gewicht oplossing een dikkere doos pakken en gescreddert karton gebruiken als opvul materiaal. Heb een andere soort kit gekregen als ik besteld had heel ander merk ik ben er niet moeilijk mee maar kan beter vooraf gemeld worden bij klant voor accoord

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service verlening. Deskundig advies over de producten die wij uiteindelijk ook hebben gekocht. Vriendelijk en betrokken personeel.

Dit was onze eerste ervaring met Decoprof en wij hebben op dit moment geen verbeterpunten of tips.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Op vrijdag besteld en zaterdag keurig geleverd. Echter er was een ral kleur besteld, maar op zondag eenmaal alles geschuurd en klaar om te verven bleek er bij het mengen van de verf blijkbaar geen kleur te zijn toegevoegd. Op zondag gelijk een formulier op de website ingevuld omdat telefonische bereikbaarheid alleen op werkdagen is. Maandagochtend gelijk gebeld of er dezelfde dag nog wat geregeld kon worden. Vriendelijk te woord gestaan door de decoprof en gelijk aangegeven dat naar een oplossing werd gezocht. Uiteindelijk kon bij plaatselijke verfwinkel de juiste verf gehaald worden inclusief een deel van het aankoopbedrag retour. Goede service dus na de eerste onaangename verrassing.

Controle of de kleur van de verf inderdaad de bestelde kleur is.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed advies en proactief

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vlugge levering

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima te woord gestaan. Snel in huis. Kan het iedereen aanbevelen

zo doorgaan

goede service, goed behandeld

Op het blik van mijn tweede bestelling ontbreekt de sticker met de door mij bestelde ral kleur. Deze staat wel op het verzendformulier, maar het blijft toch spannend om een blik dan te openen.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering.

Alle blikken waren gebutst. De doos was aan beide bovenkanten opengescheurd en het piepschuim was eruit gevallen.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Groot aanbod & snelle levering.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede levering en prettige advisering per telefoon!

Nvt

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering Kleurcodes van verf zijn gemakkelijk te selecteren

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en correcte levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle reactie, vriendelijk te woord gestaan.

nvt

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Deskundige beantwoording van vragen. Snelle levering.

Geen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

1. Ik heb hetzeflde verf besteld bij twee verschillende webwinkels, bij Decoprof was het 10E minder! 2. De bestelling is volgende dag thuis gekomen. 2. Ze hebben geweldige service. Op de laatste moment heb ik besloten om toch een andere kleur aan mijn trap te geven. Zonder enkele probleem mag ik een oude potje verf ruilen. 3. Een aanrader op alle punten!

Alles is zeer goed!

Dirk Dronkersweg 17