perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Helemaal goed!

Geen

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Helderen site met veel info, goed verpakt, goede prijs kwaliteit verhouding.

De site gaf bij de bestelling niet aan dat een product niet op voorraad was, waardoor vertragen (met goed keuring maar toch)

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima geholpen. Ik had vragen over welke kleur ik zou kiezen. Als service heeft de winkel mij een aantal kleurstalen gestuurd en daarbij vermeld welke grondkleur erin zat. Daarna een bestelling geplaatst en die was de volgende dag al bij mij thuis.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer scherp geprijsd en snelle levering.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle levering goed te volgen wanneer de bestelling geleverd wordt.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wat een onwijs goede service. Gisteren op 2e pinksterdag besteld NU AL IN HUIS!!!!!!! Nog nooit een beoordeling achter gelaten op een website terwijl ik bijna alles via internet koop, maar vond het plaatsen van een positieve beoordeling nu Dan ook meer dan op zijn plaats!

GEEN!!!!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en foutloze afhandeling van de order.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Eerlijk bedrijf, duidelijke website, goed advies, concurrerende prijzen, komt afspraken na.

Geen.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Overzichtelijke website, is gebruiksvriendelijk

Op 1 andere manier is er Kranse achter mijn achternaam gezet, dit heeft er toe geleid dat men op het postkantoor de verkeerde naam op het doosje heeft gezet. Met als resultaat 3 bezoekjes en diverse telefoontjes. met Decoprof.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

ondanks enig misverstand over de aanwezige voorraad, hebben ze via via toch snel geleverd

goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle verzending mooie lage prijzen snel antwoord op eventuele vragen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede website en snelle levering.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Klantvriendelijk

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Voordelig, duidelijke site. Snelle levering.

Na aanmelden kon ik de bestelling niet meer volgen. Inloggen lukte niet meer. Ook niet met de later ontvangen mail. Kan eigen onhandigheid zijn geweest.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Verf besteld. Netjes afgesproken en snel geleverd. Concurrende prijs. Wel was verfblik wat gedeukt.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Je kan op de dag zeggen qua verzenden Prijstechnisch goed

Pri Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle levering en goede info

geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede snelle service

Dik tevreden

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Goede markt prijzen - Toegankelijke website - Achteraf betalen mogelijk - Youtube kanaal

1. Aflever adres op factuur/ order bevestiging aanpassen als deze naar een afhaalpunt word gestuurd nu staat er het adres van de klant zelf. 2. Bij een deellevering is het misschien beter om de klant te informeren dan gewoon maar opsturen zodat de klant dit pas bemerkt als het er niet bij zit. 3. Als er dan spullen ontbreken zou ik de pakbon aanpassen met hoeveelheid geleverd is 0 en niet zo maar door krassen en het aantal op 1 laten staan. 4. Telefonische bereikbaarheid verbeteren heb meerdere malen gebeld zonder resultaat. 5. Voor 16:00 besteld morgen in huis is niet helemaal correct ik bestel zaterdag om 13:00 en de bestelling is 3 dagen later pas op bestemming. Misschien aanpassen naar : voor 16:00 op werkdagen ?

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Duidelijke website en snel geleverd. Niets op aan te merken.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede prijs, zonder allerhande ingewikkelde kortingsstructuren Accurate levering zoals afgesproken

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

het is uiteindelijk toch aangekomen, en niet te duur

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering ondanks eerst verkeerd ingevulde kleurcode.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes