perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

De verf was perfect op kleur gemengd en zeer zorgvuldig verpakt: de emmer kon in de doos werkelijk geen kant op en voor de zekerheid was het deksel ook nog extra dichtgeplakt met tape.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

supersnelle levering en uitstekende service!

Op de website kon ik niet aangeven welke kleur verf ik wilde bestellen...wellicht een mogelijkheid dat te verbeteren?

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een van de goedkoopste v.w.b. Sikkens verf, zeer snelle levering ('s avonds besteld en volgende dag in huis), mogelijkheid om met cc te betalen.

Zorgen dat bedrijf beter te zien is als zoekresultaat. Valt niet direct op als je zoekt op internet en dat is wel zonde.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima levering en op tijd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering Betrouwbaar

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer toegankelijke website Gunstige prijs kwaliteit verhouding van de producten Supersnelle en correcte levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

16.50 uur besteld. andere dag al in huis juiste kleur gemengd zeer goed afgehandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en groot assortiment

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering met goed verpakte kwaliteitsproducten voor een goede prijs

Website kan de default optie (standaard witte verf) niet goed verwerken. Dit is echter door een telefoontje zeer snel en accuraat opgelost

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en goede levering.

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

-Uitstekende Service -Snelle Levering

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De bestelde producten zijn keurig verpakt. Afgezien van de vertraging bij aflevering een prima bedrijf.

Wij hebben een aantal dagen langer moeten wachten op de bestelling. Uiteindelijk heb ik zelf contact gezocht met de vraag waar de bestelling bleef.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel , betrouwbaar en gunstig geprijsd !!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ene avond besteld, andere ochtend al in huis. Klantvriendelijk bedrijf.

geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering,allies klopte ,prijzen waren goed

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super snelle levering Goed advies

?

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Werd nog binnen een uur na ik het besteld had gebeld dat ze het niet in voorraad hadden Ze zouden toch proberen het de volgende dag te leveren De volgende dag werd het geleverd en ik kreeg een kwast voor het ongemak Klasse van Verfshop Jogens bedankt

afhaalloket op het bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima winkel. Schuurpapier besteld. Volgende dag alles geleverd. Voldoet aan alle verwachtingen. Dus prima bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Committed

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Een duidelijke en overzichtelijke website, het bedrijf is aangesloten bij het thuiswinkelwaarborg, ze hebben veel betalingsmogelijkheden en bij het aankoopproces kun je het moment van bezorgen kiezen.

Bezorging was helaas véél later dan de aangegeven bezorgdag, vrijdag tussen de middag besteld, volgende vrijdag pas bezorgd. Ik kreeg het gevoel met een smoesje aan het lijntje te worden gehouden, omdat ik steeds maar geen track&trace ontving (deze is namelijk beschikbaar bij het verzend gereed maken). De oorzaak werd mijn inziens ten onrechte bij postnl gelegd. Wel goed dat er uiteindelijk een telefoontje gepleegd is met excuses en dat de bestelling verzonden was.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes