perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Behulpzaam en persoonlijk contact snel mogelijk zonder lange wachttijd. Scherpe prijzen.

Synchronosatie met voorraad module werkte bij mijn bestelling niet goed. daardoor gaf hij aan dat er maar 1 blik in voorraad was terwijl ze na een belletje bleek dat er meer blikken waren. Dit heeft hij toen direct voor me opgelost. Lag aan sync-fout tussen voorraad module.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het product was even niet op voorraad maar ik werd hierover netjes gebeld. De bestelling was 2 dagen later binnen. Prima!!

Laat zien op de site of iets op voorraad is.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle, correcte levering

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Erg klantvriendelijk. Zeer snelle levering.

Geen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service met een snelle levering met daarbij dat ze weten wat ze verkopen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

snelle reactie en afhandeling

goede service, goed behandeld

Pluspunten

goede voorlichting over de producten en snelle levering

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Netjes gebeld wat niet op voorraad was.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering en bereikbaarheid

Geen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle en correcte levering en uitstekende service, daar kun je gerust mee in zee gaan.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Had een foutje gemaakt keurig telefonische te woord gestaan, order telefonische aangepast en her bevestigd. Het zijn vakmensen op hun gebied, weten waar ze mee bezig zijn en weten wat Service is. Niets om over te klagen ze zijn gewoon goed en dat moeten ze ook maar zo houden.

Verdomme, er is echt niks om te verbeteren

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service en prima advies

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Bereikbaarheid, vriendelijk behulpzaam

n.v.t

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

super service

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Simpel, eenvoudig en snel.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Binnen 1dag in huis. Ik werd zelfs gebeld over mijn bestelling, aangezien ik alles op waterbasis besteld had, behalve 1 pot, en of dat wel klopte. Nou blij dat ik daar werd op geattendeerd aangien dat inderdaad niet klopte, ik had verkeerde pot verf besteld. Dit is kosteloos omgezet.super tich! Bedankt nog hiervoor.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ik ben echt vriendelijk geholpen en goed ingelicht ,om de juiste verf te kopen voor mijn klus .

ik zou het niet weten het is allemaal goed geregeld .

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering, goede service

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit verhouding t.o.v. De gevestigde handel Goede telefonische informatie en advies Goede service Super snelle levering

Geen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede prijsstelling en prima service. Er werd nog even gebeld of de bestelde kleur goed was. En omdat ze 's avonds niet meer konden verzenden, werd iets extra meegeleverd en de volgende dag weer gebeld met excuses. Top! Aandacht voor de klant.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prima info en op tijd geleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima service en levering. Zelfs 's avonds bereikbaar voor vragen en advies. Uitgebreide website en redelijke prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Van bestelling tot levering- alles zeer correct. Daarnaast erg klantvriendelijk en een snelle service.

geen

Dirk Dronkersweg 17