Keurig en op tijd geleverd!

Ik bestel de volgende keer zeker weer bij Deco prof.nl!!

De juiste Bestelling en vlugge levertijd.

Perfecte levering. Ga zo door!

Alles verliep vlot.

Een uitstekende ervaring.

Een vriendelijke jongen die keurig op tijd was. Wat wil een mens nou nog meer.

De artikelen super snel binnen. Uitstekend

Goedkoop en snelle levering

De website is overzichtelijk en intuïtief. De te volgen stappen zijn duidelijk. Na bestelling direct een bevestiging ontvangen. Dag erna een verzendbevesting en op dag 2 de levering. Ontzettend zorgvuldig verpakt en voorzien van een kadootje. Zeer tevreden!

Snelle verzending en keurig verpakt!

Volgende dag geleverd en keurig verpakt. Aanrader dus!

Keurig en perfect

Snelle levering, keurig verpakt ben er blij mee

Goede prijs voor de verf,goed verpakt en snel geleverd.

Goed en goedkoper

I.v.m. plaatsen dubbelglas hadden wij verf nodig om de kozijnen opnieuw te schilderen. Vanuit de VvE is het verplicht Sikkens XD Rubbol Semi Gloss - RAL1013 te gebruiken. Via Google kwam Decoprof als goedkoopste uit de bus. Bestellen verloopt soepel. Fijn ook dat je vooraf al kunt aangeven wanneer je de bestelling wenst te ontvangen. Blik verf is goed verpakt en voorzien van een roerhoutje.

Alles conform belofte.

Eenvoudig bestellen , netjes op de hoogte gehouden van de voortgang van de order , netjes verpakt en de volgende dag geleverd.

Snelle levering en goed verpakt.

Zoals het hoort

Top snelle levering en goed verzorgd

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering van gekozen product.

Misverstand over 5 l emmer inhoud opgelost

Servicedesk heeft vriendelijk uitgelegd dat er 5 liter in een 7,5 liter emmer wordt geleverd, misverstand onzerzijds dus opgehelderd.

Prima aan afspraken gehouden en netjes ingepakt.

Wow

Super snelle bezorging

Keurig

Goed geleverd

Eenvoudig besteld, snel geleverd

Gemakkelijk besteld, eenvoudig te betalen, geleverd zoals beloofd. Top!

Er was een borstel te weinig, na een mail werd de volgende dag de ontbrekende borstel geleverd. Top service.

goed product, snel bezorgd voor een scherpe prijs.

Zie hierboven.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

Fijne website, concurrerende prijzen en snel geleverd. Het verpakken mag beter. Beide bussen waren gedeukt.

Meer als genoeg verpakjng

Sneel versturd

Wel op site, niet in voorraad

Ik had op de site een tube lijm zien staan en heb deze met een blik verf besteld. Later word ik gebeld met de melding dat de tube lijm niet meer kan worden geleverd. Er kwam geen alternatief als voorstel. Jammer want op de site zie ik deze lijm in een grotere verpakking staan. Nu moet ik verzendkosten betalen als deze in het mandje komt Jammer. Verder wel snelle levering en snelle terugbetaling van de kosten vd lijmtube

Fijne overzichtelijke website

Ik kon snel de producten vinden die ik nodig was. Het bestellen gaat ook vrij snel en de producten had ik zo in huis!

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes