Alle schimmel uit de douche gekregen. Al allerlei andere producten gebruikt maar dit is tot nu toe het enige spul waar ik het mee schoon krijg

Vlotte en correcte levering

In heb mijn bestelling in de namiddag geplaats, de dag nadien was de verf al in huis

tevreden

Goede prijs/kwaliteit verhouding snelle verzending en goed verpakt. Werd ook goed per mail op de hoogte gehouden vwb verzending

The best!!!

Alles prima!!!

Fijne website, eenvoudig verf bestellen.

Ook speciale kleuren zijn via de website makkelijk te bestellen. Handig dat je ook kunt ophalen in de winkels en advies kunt vragen.

Netjes verpakt, redelijke prijs en extraatje bij bestelling. Omdat mengmachine defect was kreeg ik een mailtje dat het een dag later zou komen, als ik de verf eerder nodig had kwam men het persoonlijk brengen. Gewoon hele goede service dus.

goede webwinkel

snelle en correcte levering

Vlotte levering van kwaliteitsmateriaal

Diverse materialen voor houtrotreparatie besteld. Zeer tevreden over manier van veilige verpakking en levering.

Perfecte uitvoering van mijn online bestelling. De dag zelf verzonden, een dag later al ontvangen.

Zeer snel geleverd

Zeer correct!

Alles werd correct afgehandeld.

Super snelle levering gehad top bedrijf

Super bedrijf

Prima en snel geleverd

Snel, goed en vriendelijk

Snel, goed en vriendelijk

Aanrader

Correcte en vlotte levering zoals vermeld op de website.

perfecte service en snelle levering

Snel en goed geprijsd

Order netjes en snel ontvangen. Prijs is goed

Mooi in 250ml blikjes te krijgen, goed verpakt (getaped en in bubbelplastic). Snel binnen! Top, gr. Marcel

Echt goede service niets op aan te merken

Toppie snel geleverd

Nette communicatie over foutje bestelling

Twee rollen behang besteld, waarbij helaas maar 1 op voorraad was. Nette communicatie hierover en naar tevredenheid afgehandeld, waarna behang vlot ontvangen is.

Goede prijs en snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede en snelle service

Duidelijke webshop. Na een dag mijn bestelling al ontvangen. Prima! Naderhand zijn we nog in de winkel in Ridderkerk geweest, ook daar goed geholpen.

Dirk Dronkersweg 17

4462 GA Goes